
Книга Психологія дітей c затримкою психічного розвитку
У книзі викладені уявлення, що історично склалися в науці, про затримку психічного розвитку у дітей, про особливості їх пізнавальної діяльності, особи і спілкування. Велика увага приділяється вивченню мислення і мовного розвитку в дошкільному і молодшому шкільному віці. Викладаються результати дослідження автора головних причин виникнення труднощів в навчанні листу, читанню, математиці, що проявляються в учбовому процесі.Книга призначена для студентів, що навчаються за фахом "Клінічна психологія". Зміст навчального посібника може притягнути увагу фахівців сфери инклюзивного освіти : психологів, логопедів, дефектологів, соціальних педагогів.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Защиринская Оксана Владимировна
- Мова
- Українська
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Як любити дитину
195 грн
176 грн
Книга Як говорити, щоб маленькі діти...
117 грн
106 грн
Книга Велика книга "Ледачої мами"
161 грн
145 грн
Книга Альбом по розвитку мови для...
49 грн
45 грн
Книга Пластилінова лабораторія Чевостика
147 грн
133 грн
Книга Цілуйте мене!
171 грн
154 грн
Книга Французькі діти не плюються...
122 грн
110 грн
Книга Сучасні батьки. Все, що повинні...
117 грн
106 грн
Книга Діти
119 грн
108 грн
Книга Азбука слухняності. Чому...
117 грн
106 грн
2024-03-09
Незамінний ресурс для фахівців у сфері інклюзивної освіти!
Ця книга є справжнім відкриттям для всіх, хто працює з дітьми, що мають затримку психічного розвитку. Автор детально викладає історичні уявлення про цю проблему, а також аналізує особливості пізнавальної діяльності, мислення та мовного розвитку дітей. Особливо вражає глибина дослідження причин труднощів у навчанні, що дозволяє краще зрозуміти потреби таких дітей. Книга стане в нагоді не лише студентам клінічної психології, але й практикуючим психологам, логопедам та соціальним педагогам, адже вона містить безцінні рекомендації та практичні поради. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальний зміст книги залишається зрозумілим і корисним. Рекомендую всім, хто прагне покращити свої знання про дітей з особливими потребами та знайти нові підходи до їх навчання та розвитку!