Книга Короткий зміст "Стратегія блакитного океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців"

LU140158
Українська
В наявності
0  
73 грн
66 грн - 10%
Цей текст - скорочена версія книги "Стратегія блакитного океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців".У якому океані "плаває" ваша компанія - в яскраво-червоному, повному "крові" конкурентів, або блакитному, де конкуренції майже немає? Поспішайте розібратися, тому що якщо більшість ваших активів знаходяться в яскраво-червоній - серйозних проблем не уникнути. В усякому разі, їх передрікає автор знаменитої стратегії блакитного океану професор бізнес-школи INSEAD Чан Ким, який вже навчив Samsung, LG і інші лідируючі компанії йти від конкуренції і реконструювати межі ринкуЯк народжується конкуренція? Відповідь на це питання очевидна: у пошуках нових джерел прибутку компанії в першу чергу аналізують своє ринкове оточення, їх успіхи і невдачі. Підсумком стратегії, розробленої за результатами такого аналізу, часто буває надлишок схожих продуктів що призводить до перенасичення ринків і замішання споживачів, не здатних відрізнити одно пропозицію від іншого. Попит зменшується, конкуренція посилюється, призводячи часом до справжніх "бойових дій", що забарвлюють "конкурентний океан" яскраво-червоною кров'ю програвших.З цим процесом в сучасних ринкових реаліях стикалася практично кожна компанія. Але чи так вже він неминучий? Ні! - упевнено стверджує знаменитий маркетолог, професор французької бізнес-школи INSEAD Чан Ким у своєму революційному бестселері "Стратегія блакитного океану", в основу якого лягли п'ятнадцятирічні дослідження даних про ринкові стратегії 108 компаній в 30 галузях за останні 100 років. Згідно його теорії, навіть на самих досліджених ринках можна йти від конкуренції, знаходити нові ніші і впроваджувати нові стратегії швидко і з оптимальними витратами, насолоджуючись чистими і безпечними водами вільного блакитного океану.Переваги стратегії, запропонованої Чан Кимом, дуже ощутимы: із понад сотні досліджених ним компаній тільки кожна сьома йшла шляхом створення блакитного океану, але при цьому сумарний прибуток цієї меншості в півтора рази перевищив сумарний прибуток тих, що вибрали традиційний підхід до розробки стратегії.Нагадуємо, що цей текст - короткий виклад книги

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
КнигиКратко Бібліотека
Кількість сторінок
362
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Вік
16
Серія
КнигиКратко

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Короткий зміст "Стратегія блакитного океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців"

Цей текст - скорочена версія книги "Стратегія блакитного океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців".У якому океані "плаває" ваша кому...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики