
Книга Чорна книга
Кращий посібник для створення постійного потоку величезного прибутку в піцеріях та ресторанах.
Камрон Карінгтон – автор книг Black Book Pizza Marketing та Gun To The Head Marketing, після виходу яких Камрон Карінгтон прокинувся знаменитим. Він знає, як вивести піцерію із застою та залучити гостей, не з чуток. Почав він з того, що купив практично збанкрутілу піцерію і збільшив її рівень доходу з $12,000 на місяць до $149,000.
Консультує з маркетингу найбільші піца-підприємства та ресторани по всьому світу. Основна діяльність з локального маркетингу здійснюється через маркетингову компанію.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Карингтон Кэмерон
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Великі продажі на вебинарах і...
123 грн
111 грн
Книга Контроль втрат в магазині
215 грн
194 грн
Книга Forbes 09-2020
113 грн
102 грн
Книга Піца-бізнес. Частина 8....
120 грн
108 грн
Книга Власний інтернет-магазин в...
73 грн
66 грн
Книга Як перетворити відвідувача на...
119 грн
108 грн
Книга Підручник пиццайоло
138 грн
125 грн
Книга Дропшиппинг і Shopify
122 грн
110 грн
Книга Відкриваємо своє підприємство
30 грн
27 грн
Книга План SEO- перемоги для вашої...
30 грн
27 грн
2023-08-14
Неймовірний посібник для власників бізнесу в ресторанній індустрії!
Книга "Чорна книга" від Камрона Карінгтона - це справжній скарб для всіх, хто хоче підвищити прибуток своєї піцерії або ресторану. Автор ділиться унікальними стратегіями та перевіреними методами, які допомогли йому перетворити збанкрутілу піцерію на прибутковий бізнес. Його досвід і знання в галузі маркетингу дійсно вражають, і читачі можуть знайти безліч корисних порад, які легко застосувати на практиці. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, загальна якість матеріалу та його корисність повністю компенсують це. Я рекомендую цю книгу всім, хто прагне досягти успіху в ресторанному бізнесі і шукає ефективні рішення для залучення нових клієнтів. Це не просто книга, а справжній путівник до успіху!