Книга Контент, маркетинг та рок-н-рол

LU092523
Українська
В наявності
1  
112 грн
101 грн - 10%
Ця книга просто і живо розповідає про те, як створювати ефективний контент для залучення читачів і яких помилок слід при цьому уникати. Вона буде цікава власникам сайтів, блогів, ведучим e - mail- розсилок, користувачам соціальних мереж - загалом усім, хто прийшов в інтернет не за розвагами, а за клієнтами і грошима.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Каплунів Денис Олександрович
Кількість сторінок
175
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Вік
16
Дата виходу
2013

Відгуки

Оцінка: 


2024-01-02

Надзвичайно корисна книга для всіх, хто прагне вдосконалити свої навички контент-маркетингу!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі контенту та маркетингу. Автор зумів просто і зрозуміло донести важливі принципи створення ефективного контенту, який не лише залучає читачів, а й перетворює їх на лояльних клієнтів. Я отримав безліч корисних порад, які можна легко впровадити у свою роботу, а також дізнався про типові помилки, яких слід уникати. Хоча текст перекладено за допомогою штучного інтелекту, що іноді призводить до незначних недоліків, загальна якість книги не постраждала. Я рекомендую цю книгу всім, хто серйозно ставиться до контент-маркетингу і хоче досягти успіху в онлайн-просторі. Це не просто теоретичний посібник, а практичний путівник, який надихає на дії!

Напишіть свій відгук

Книга Контент, маркетинг та рок-н-рол

Ця книга просто і живо розповідає про те, як створювати ефективний контент для залучення читачів і яких помилок слід при цьому уникати. Вона буде і...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики