
Книга Робота з рекламаціями. Види претензій. Прийом і виконання
У посібнику розповідається про роботу з претензіями. Що спричиняє рекламації? Що можуть зробити незадоволені замовники та покупці? Як організувати роботу з рекламаціями? Чи можуть претензії принести користь? Відповіді на ці та інші питання наведені в посібнику «Робота з рекламаціями». У посібнику наводиться правова база, зразки документів, а також приклади претензій.
Посібник призначений для керівників, індивідуальних підприємців, а також менеджерів з роботи з клієнтами.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Капылова Віра
- Мова
- Українська
- Вік
- 16
Ще книги цієї тематики
Книга Як зрубати мільйон на Форекс....
114 грн
103 грн
Книга Спрага
127 грн
115 грн
Книга Хулиномика. Хуліганська...
113 грн
102 грн
Книга Федеральна резервна система....
96 грн
87 грн
Книга Технологія блокчейн. Те, що...
133 грн
120 грн
Книга Як інвестувати, якщо в кишені...
118 грн
107 грн
Книга SEO- копирайтинг. RELOAD....
98 грн
89 грн
Книга Бінарні опціони. Покрокове...
133 грн
120 грн
Книга Як відкрити шиномонтаж. З нуля,...
139 грн
126 грн
Книга Жлобология 1.7. Звідки беруться...
124 грн
112 грн