book type

Книга Робота з рекламаціями. Види претензій. Прийом і виконання

LU071152

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
0  
28 грн
26 грн - 10%
У посібнику розповідається про роботу з претензіями. Що спричиняє рекламації? Що можуть зробити незадоволені замовники та покупці? Як організувати роботу з рекламаціями? Чи можуть претензії принести користь? Відповіді на ці та інші питання наведені в посібнику «Робота з рекламаціями». У посібнику наводиться правова база, зразки документів, а також приклади претензій. Посібник призначений для керівників, індивідуальних підприємців, а також менеджерів з роботи з клієнтами.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Капылова Віра
Мова
Українська
Вік
16

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Робота з рекламаціями. Види претензій. Прийом і виконання

У посібнику розповідається про роботу з претензіями. Що стає причинами рекламацій? Що можуть зробити невдоволені замовники і покупці? Як организов...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики