Книга Маркетинг від споживача

LR922380
Російська
В наявності
1  
115 грн
104 грн - 10%
На сьогодні є два типи книг з маркетингу: теоретичні і практичні. Написані вони, відповідно, або професорами бізнес-шкіл, або діючими маркетерами. В результаті утворюється розрив між практикою і теорією. Чи є можливість його уникнути (чи хоч би скоротити)?Праця Роджера Беста приділяє серйозну увагу результатам роботи компанії, а це дозволяє володіти ситуацією навіть в тих, що нестримно змінюються ринкових умовах. Чіткі формули і розрахунки прекрасно підтверджують емпіричні спостереження. Справжнє видання доповнене новими даними, але загальні принципи працюють як і раніше.Книга потрібна керівникам по маркетингу, маркетерам, студентам внз і слухачам програм MBA.
ФІО Автора
Бест Роджер
Кількість сторінок
249
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда
Вік
16
Серія
МІФ Бізнес
Дата виходу
2013

Відгуки

Оцінка: 


2022-05-26

Маркетинг від споживача - це книга, яка відкриває нові горизонти

Робота Роджера Беста - це справжнє джерело знань для тих, хто цікавиться маркетингом і бажає розуміти сучасні ринкові тенденції. Автор вдало поєднав теоретичний підхід з практичними прикладами, що дозволяє читачеві отримати повну картину процесів у сфері маркетингу. Чіткі формули, емпіричні спостереження та нові дані роблять цю книгу актуальною та корисною для керівників по маркетингу, маркетологів, студентів вищих навчальних закладів та слухачів програм MBA. Це дійсно цінний посібник, який допоможе розібратися в складних аспектах маркетингової стратегії та відкрити нові можливості для розвитку бізнесу. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне вдосконалити свої знання в галузі маркетингу та досягти успіху у цій сфері!

Напишіть свій відгук

Книга Маркетинг від споживача

На сьогодні є два типи книг з маркетингу: теоретичні і практичні. Написані вони, відповідно, або професорами бізнес-шкіл, або що діють мари...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики