Книга Патерни програмування ігор
Найбільший виклик для програміста відеоігор – закінчити гру. Громіздкий та заплутаний код часто стає нерозв'язною проблемою, яка тягне проект на дно та деморалізує всю команду. Про це, як ніхто інший, знає Роберт Ністрем, який вісім років пропрацював у Electronic Arts. Книга Роберта заснована на його багатому професійному досвіді і містить перевірені поради та хакі щодо покращення вашого коду та оптимізації гри. Кожна глава книги - незалежна ідея, яку ви можете втілювати у власному коді, а комбінуючи ці патерни і вигадуючи на їх основі щось своє, ви, поза всяким сумнівом, покращите свої навички і станете ближче до досконалого коду.
- ФІО Автора
- Нистрем Роберт
- Кількість сторінок
- 473
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Світовий комп'ютерний бестселер. Геймдизайн
- Дата виходу
- 2014
Відгуки
Не відповідає очікуванням
Після прочитання книги "Патерни програмування ігор" мої очікування були трохи вищими. Хоча автор ділиться цікавими порадами та патернами для оптимізації коду та покращення гри, але чомусь мені здалося, що деякі матеріали були дещо застарілими або вже відомими мені. Книга, безумовно, містить корисну інформацію, але я сподівався на більше новаторства та оригінальних підходів до програмування ігор. Для початківців у галузі ця книга буде корисною, але досвідчені програмісти можуть виявити деякі матеріали занадто простими.
Ще книги цієї тематики
Книга JavaScript в прикладах і завданнях
224 грн
202 грн
Книга Unreal Engine VR для розробників
140 грн
126 грн
Книга Легкий спосіб вивчити Python 3...
124 грн
112 грн
Книга Як стати програмістом з нуля
117 грн
106 грн
Книга Вивчаємо програмування на...
224 грн
202 грн
Книга Цікаве програмування - ігри з...
49 грн
45 грн
Книга Мова програмування Сі. Основи
49 грн
45 грн
Книга Arduino: Початок шляху
147 грн
133 грн
Книга Unreal Engine 4 для дизайну і...
120 грн
108 грн
Книга Програмуємо з дітьми. Створіть...
135 грн
122 грн
2023-09-01
Неймовірно корисна книга для програмістів-геймдевелоперів!
"Патерни програмування ігор" - це справжній скарб для тих, хто працює у галузі розробки відеоігор. Автор, засновник книги, поділяється своїм величезним досвідом у галузі, розкриваючи перевірені поради та хаки щодо оптимізації коду та покращення гри. Кожна глава книги - це цінний патерн, який можна втілити у власній роботі та підвищити якість програмування. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише теоретичні знання, а й практичні навички, які допоможуть вам стати справжнім професіоналом у галузі розробки ігор. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне вдосконалити свої навички та створити ідеальний код!