Книга реклама
Будь-яка реклама має бути наочною, лаконічною і відчутною.
Презентація нового продукту єдиного потенційного покупця виходить з-під контролю.
- ФІО Автора
- Зверев Дмитро Сергійович
- Кількість сторінок
- 239
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 18
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Зірковий. Данина
73 грн
66 грн
Книга Сехсвіт
78 грн
71 грн
Книга Падіння, або Додж в Пеклі. Книга 1
131 грн
118 грн
Книга Дзеркало Умбри
73 грн
66 грн
Книга Матриця розколу плюс
119 грн
108 грн
Книга Зірки. Архонт
78 грн
71 грн
Книга Зірковий. Легат
122 грн
110 грн
Книга Мігрант, або Brevi finietur
127 грн
115 грн
Книга Місячні хроніки. Попелюшка
132 грн
119 грн
Книга Місячні хроніки. Червона шапочка
114 грн
103 грн
2024-03-20
Реклама
Ця книга - справжнє відкриття для всіх, хто цікавиться мистецтвом реклами. Автор докладно розглядає принципи створення наочної, лаконічної та відчутної реклами, яка здатна привернути увагу та залишити слід у серцях споживачів. Книга допоможе вам розібратися у тонкощах рекламного мистецтва, розкриє секрети успішних кампаній та підкаже, як уникнути помилок під час презентації нового продукту. Читаючи цю книгу, ви отримаєте необхідні знання та інструменти для створення ефективної реклами, яка буде працювати на вас. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче підвищити свої навички в області маркетингу та реклами!