Яскрава книга про корпоративну культуру від відомого інвестора Бена Хоровица. Автор звертається до історії нетривіальних організацій і проводить паралелі з сучасними всесвітньо відомими компаніями.Бен Хоровиц - бізнесмен, інвестор, блогер, письменник. Співзасновник і генеральний партнер венчурної компанії Andreessen Horowitz, що вклала кошти в Airbnb, Facebook, Pinterest, Twitter і інші компанії. Бен веде блог, який читають 10 мільйонів людина.У 1999 році спільно зі своїми партнерами заснував компанію Loudcloud, яка пропонувала хостинг додатків послуг для корпоративних і інтернет-клієнтів, таких як Ford Motor Company, Nike, Inc., Gannett Company, News Corporation. У 2002 році компанія була трансформована в софтверну компанію Opsware, в якій Бен був президентом і виконавчим директором. У 2007 році Opsware придбала компанія Hewlett - Packard за $ 1,6 млрд.Автор книги "Легко не буде", в якій він розповідає, як побудувати бізнес, коли питань більше, ніж відповідей. У книзі він розповідає про свій досвід побудови стартапов. Його рекомендації торкаються і складних проблем, про які зазвичай не розповідають у бізнес-школах : зокрема важких моральних рішень. Наприклад, як поводитися, якщо доводиться звільняти з компаній близького друга| як наймати людину, яка працює в компанії, що належить вашому другу| чому "хороша людина" ще не означає "хороший працівник" і що з цим робити.
Для пристроїв Apple для корректного відтворення файлу потрібен комп'ютер з встановленим iTunes.
2022-11-17
Неймовірна книга для тих, хто цікавиться питаннями корпоративної
"Ми - те, що ми робимо" - це захоплююча подорож у світ корпоративних цінностей та культури, яку автор, відомий інвестор Бен Хоровиц, розкриває через свій унікальний досвід та приклади успішних компаній. Книга не лише надихає на нові ідеї та підходи до управління персоналом, але й надає практичні поради щодо побудови ефективної та згуртованої команди. Автор не боїться відверто говорити про складні моменти у бізнесі, такі як моральні ділеми та важкі рішення, що допомагає читачам побачити ситуації з іншого кута зору. Рекомендую цю книгу всім, хто бажає покращити корпоративну культуру та досягти успіху у бізнесі!