Книга Як Coca - Cola завоювала світ. 101 успішний кейс від брендів зі світовим ім'ям
Історії Pinterest, Chanel № 5, Corona, Brewdog, Spanx, LG, KFC, WWF, "Світових рекордів Гіннесу", Coca - Cola і інших всесвітньо відомих брендів в одній книзі. Усі кейси розподілені по розділах, тому є переконливим інструментарієм, підкріпленим досвідом компаній зі світовим ім'ям.
- ФІО Автора
- Льюри Джайлс
- Кількість сторінок
- 258
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 16
- Серія
- Бізнес. Кращий світовий досвід
- Дата виходу
- 2017
Відгуки
Ця книга - справжній скарб для всіх, хто цікавиться маркетингом
"Як Coca-Cola завоювала світ" - це захоплююча подорож у світ відомих брендів, яка допомагає розібратися у тонкощах створення та просування успішних товарів та послуг. Книга містить 101 цікавий кейс, серед яких історії таких гігантів як Pinterest, Chanel № 5, LG, KFC та інших, що надихають на нові ідеї та стратегії. Розділена на логічні блоки, книга дозволяє читачеві систематизувати знання та отримати корисний інструментарій для розвитку власного бізнесу чи кар'єри в маркетингу. Рекомендую цю книгу як професіоналам у галузі маркетингу, так і всім, хто цікавиться сучасними тенденціями у світі брендів!
Ще книги цієї тематики
Книга Успішний трейдинг на фондовому...
130 грн
117 грн
Книга Штучний інтелект на практиці
125 грн
113 грн
Книга Бізнес з Китаєм
116 грн
105 грн
Книга Моє життя, мої досягнення
135 грн
122 грн
Книга Бізнес-розвідка. Практикум
73 грн
66 грн
Книга Чотири кроки до осяяння....
141 грн
127 грн
Книга B2B продажу. Як побудувати...
136 грн
123 грн
Книга Ще більше грошей від вашого...
114 грн
103 грн
Книга IBM. Падіння і відродження...
114 грн
103 грн
Книга Моє життя. Мої досягнення
125 грн
113 грн
2023-05-29
Не вражає
Хоча книга містить безліч цікавих кейсів від відомих брендів, вона, на жаль, не вражає своєю оригінальністю та глибиною аналізу. Деякі історії можуть здатися занадто загальними або поверхневими, не розкриваючи всіх нюансів успіху кожного конкретного бренду. Крім того, деякі кейси можуть бути вже відомі тим, хто вивчав маркетинг або слідкував за трендами у сфері брендів. Тим не менш, книга може бути корисною для початківців у галузі маркетингу, які шукають загальний огляд успішних стратегій брендів зі світовим ім'ям.