Book As Coca - Cola conquered the world. 101 successful кейс from brands with the world name
History of Pinterest, Chanel № 5, Corona, Brewdog, Spanx, LG, KFC, WWF, "World records of Гиннеса", Coca - Cola and other known worldwide brands in one book. All кейсы is up-diffused on divisions, therefore are the convincing tool supported by experience of companies with the world name.
- Name of the Author
- Льюри Джайлс
- Number of pages
- 258
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 16
- Series
- Business. The best world experience
- Release date
- 2017
Reviews
Ця книга - справжній скарб для всіх, хто цікавиться маркетингом
"Як Coca-Cola завоювала світ" - це захоплююча подорож у світ відомих брендів, яка допомагає розібратися у тонкощах створення та просування успішних товарів та послуг. Книга містить 101 цікавий кейс, серед яких історії таких гігантів як Pinterest, Chanel № 5, LG, KFC та інших, що надихають на нові ідеї та стратегії. Розділена на логічні блоки, книга дозволяє читачеві систематизувати знання та отримати корисний інструментарій для розвитку власного бізнесу чи кар'єри в маркетингу. Рекомендую цю книгу як професіоналам у галузі маркетингу, так і всім, хто цікавиться сучасними тенденціями у світі брендів!
More books on this topic
Book Successful трейдинг at the fund...
130 UAH
117 UAH
Book Artificial intelligence in practice
125 UAH
113 UAH
Book Business with China
116 UAH
105 UAH
Book My life, my achievements
135 UAH
122 UAH
Book Secret Business-service....
73 UAH
66 UAH
Book Four steps to lighting up....
141 UAH
127 UAH
Book B2B of sale. How to build the...
136 UAH
123 UAH
Book Yet more money is from your...
114 UAH
103 UAH
Book IBM. Falling and revival of...
114 UAH
103 UAH
Book My life. My achievements
125 UAH
113 UAH
05/29/2023
Не вражає
Хоча книга містить безліч цікавих кейсів від відомих брендів, вона, на жаль, не вражає своєю оригінальністю та глибиною аналізу. Деякі історії можуть здатися занадто загальними або поверхневими, не розкриваючи всіх нюансів успіху кожного конкретного бренду. Крім того, деякі кейси можуть бути вже відомі тим, хто вивчав маркетинг або слідкував за трендами у сфері брендів. Тим не менш, книга може бути корисною для початківців у галузі маркетингу, які шукають загальний огляд успішних стратегій брендів зі світовим ім'ям.