Книга Культ Особи. Стратегія створення потужного Персонального Бренду
Особистий бренд - найважливіша інвестиція в сучасному бізнесі. Адже клієнти приходять до експертів і бізнесменів, які викликають довіру і здатні правильно презентувати свої успіхи і протистояти невдачам.Ця книга пропонує унікальний набір інструментів, який зробить ваше ім'я джерелом залучення нових клієнтів і партнерів. Автор детально розбирає усі кроки: від детального аналізу особових якостей, визначення цілей і можливостей для розвитку до стрімкого просування в діловому середовищі і інтернеті.
- ФІО Автора
- Вос Олена
- Кількість сторінок
- 225
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 16
- Дата виходу
- 2020
Відгуки
Книга, яка змінить ваш погляд на особистий бренд та його значенн
"Культ Особи" - це справжній скарб для тих, хто прагне створити потужний персональний бренд і відзначитися серед конкуренції. Автор пропонує чіткий та систематичний підхід до розвитку власного іміджу, розкриваючи всі тонкощі та секрети успішного створення особистого бренду. Від детального аналізу до стратегії просування - кожен крок описаний докладно і зрозуміло. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише знання, а й практичні інструменти для побудови власного культу особистості. Рекомендую цю книгу як професіоналам у сфері маркетингу та бізнесу, так і всім, хто прагне досягти успіху у власній кар'єрі!
Ще книги цієї тематики
Книга Особистий бренд з нуля. Як...
137 грн
124 грн
Книга Ярослав Самойлов. "Нормального...
13 грн
12 грн
Книга Олена Друма. Відпусти минуле,...
25 грн
23 грн
Книга Ярослав Брин. "Почніть діяти до...
25 грн
23 грн
Книга Створіть особистий бренд: як...
123 грн
111 грн
Книга Burger King. Як побудувати імперію
122 грн
110 грн
Книга Метод великого Я. Звідки у тебе...
134 грн
121 грн
Книга Секрети handmade- бізнесу. Як...
125 грн
113 грн
Книга Брендинг в роздрібній торгівлі....
78 грн
71 грн
Книга Маркетинг від А до Я: 80...
134 грн
121 грн
2023-12-25
Не вражає
Читаючи "Культ Особи", я сподівався на більше глибини та новаторства в підході до створення персонального бренду. Автор, безумовно, надає корисні поради та інструменти для розвитку власного іміджу, але багато з них вже відомі та стандартні для сфери особистого брендингу. Сюжет книги не вражає оригінальністю, а деякі приклади можуть здатися застарілими. Якщо ви вже знайомі з основами персонального брендингу, то ця книга може не принести багато нового. Проте для початківців в цій галузі вона може бути корисною.