Book Cult of Personality. Strategy of creation of the powerful Personal Brand
The personal brand is a major investment in modern business. In fact clients come to the experts and businessmen that cause a trust and able correctly to present the successes and resist to the failures.This book offers the unique set of tools, that will do your name the source of acquisition of new customers and partners. An author in detail takes apart all steps: from the detailed analysis of personality internalss, determination aims and possibilities for development to swift advancement in a business environment and internet.
- Name of the Author
- Вос Elena
- Number of pages
- 225
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 16
- Release date
- 2020
Reviews
Книга, яка змінить ваш погляд на особистий бренд та його значенн
"Культ Особи" - це справжній скарб для тих, хто прагне створити потужний персональний бренд і відзначитися серед конкуренції. Автор пропонує чіткий та систематичний підхід до розвитку власного іміджу, розкриваючи всі тонкощі та секрети успішного створення особистого бренду. Від детального аналізу до стратегії просування - кожен крок описаний докладно і зрозуміло. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише знання, а й практичні інструменти для побудови власного культу особистості. Рекомендую цю книгу як професіоналам у сфері маркетингу та бізнесу, так і всім, хто прагне досягти успіху у власній кар'єрі!
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book Yaroslav Самойлов. A "normal man...
13 UAH
12 UAH
Book Elena Друма. Release the past,...
25 UAH
23 UAH
Book Yaroslav Брин. "Begin to operate...
25 UAH
23 UAH
Book Create the personal brand: how...
123 UAH
111 UAH
Book Burger King. How to build an empire
122 UAH
110 UAH
Book Method of large Я. From where...
134 UAH
121 UAH
Book Secrets of handmade- business....
125 UAH
113 UAH
Book Branding is in a retail...
78 UAH
71 UAH
Book Marketing from And to I: 80...
134 UAH
121 UAH
12/25/2023
Не вражає
Читаючи "Культ Особи", я сподівався на більше глибини та новаторства в підході до створення персонального бренду. Автор, безумовно, надає корисні поради та інструменти для розвитку власного іміджу, але багато з них вже відомі та стандартні для сфери особистого брендингу. Сюжет книги не вражає оригінальністю, а деякі приклади можуть здатися застарілими. Якщо ви вже знайомі з основами персонального брендингу, то ця книга може не принести багато нового. Проте для початківців в цій галузі вона може бути корисною.