Книга Як управляти хаосом і креативними егоїстами
У креативних індустріях прийнято вважати, що робота на знос, наднормові, загальний хаос і огидна поведінка колег - це ціна, яку ви платите за відмінний продукт. Пол Вудс, що очолює агентство Edenspiekermann, доводить, що без усього цього можна обійтися. Як? Читайте в цій книзі.Російською мовою публікується уперше.
- ФІО Автора
- Вудс Пол
- Кількість сторінок
- 389
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 18
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Відмінний посібник для керівників та спеціалістів креативних гал
"Як управляти хаосом і креативними егоїстами" - це книга, яка точно варта вашої уваги, якщо ви працюєте в креативній сфері або керуєте командою творчих професіоналів. Автор змішує теорію з практичними порадами, допомагаючи зрозуміти, як ефективно управляти хаосом, який часто супроводжує роботу в креативних індустріях. Книга наповнена цінними інсайтами та прикладами реальних ситуацій, що допомагають зрозуміти, як побудувати успішні взаємини з колегами та керувати творчим процесом ефективно. Рекомендую цю книгу як обов'язковий матеріал для всіх, хто працює у сфері креативу!
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2023-01-11
Не вражає
"Як управляти хаосом і креативними егоїстами" - це книга, яка, на жаль, не вражає своєю оригінальністю та новизною. Хоча автор намагається подати підхід до управління креативними командами, але багато порад та прикладів вже були відомі з інших джерел. Структура книги може здатися дещо розпливчастою, а деякі розділи вимагають більшої конкретики та практичних прикладів. Якщо ви шукаєте щось нове та оригінальне у цій тематиці, ця книга може вас розчарувати. Проте, для початківців у керуванні креативними командами вона може бути корисною.