Книга Юридичний маркетинг. Як побудувати особистий бренд юристам та адвокатам?
Ринок юридичних послуг швидко розвивається, і сьогодні залучення клієнтів за допомогою побудови бренду стало нагальною необхідністю.
Книжка «Юридичний маркетинг. Як побудувати власний бренд юристам та адвокатам» дає покрокові інструкції, необхідні для побудови персонального бренду – однієї з головних складових успіху юристів та адвокатів. У ній відображено п'ятирічний досвід практикуючого юридичного маркетолога Дмитра Засухіна, який допоміг створити бренд багатьом юристам та адвокатам із Росії та інших країн СНД. У доступній і зрозумілій формі вона подає максимум корисної інформації, яка буде незамінною як для початківців, так і для досвідчених фахівців.
- ФІО Автора
- Засухин Дмитро
- Кількість сторінок
- 404
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Лабораторія юрмаркетинга Дмитра Засухина
Відгуки
Відмінна книга для юристів та адвокатів, які хочуть покращити св
«Юридичний маркетинг. Як побудувати власний бренд юристам та адвокатам» - це справжній путівник до успіху у сфері юридичних послуг. Автор вдало поєднав теоретичні знання з практичними порадами, що дозволяє читачеві не лише зрозуміти принципи побудови бренду, а й застосувати їх на практиці. Книга наповнена цінними інсайтами та прикладами успішних кейсів, що робить її дійсно цінним джерелом інформації для будь-якого юриста або адвоката. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвиватися у своїй професії та займати лідерські позиції на ринку юридичних послуг!
Ще книги цієї тематики
Книга Реконструкція обставин ДТП....
235 грн
212 грн
Книга ДТП. Практичні рекомендації по...
25 грн
23 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
122 грн
110 грн
Книга Обшук - ознака успіху. Реальна...
235 грн
212 грн
Книга Психолого-психіатрична...
122 грн
110 грн
Книга Медична і судова психологія
229 грн
207 грн
Книга Мусульманське право....
66 грн
60 грн
Книга Іслам і права людини в діалозі...
54 грн
49 грн
Книга Американські трагедії. Хроніки...
239 грн
216 грн
Книга Юрист. Особистий бренд.
138 грн
125 грн
2022-03-07
Не відповідає очікуванням
Придбавши цю книгу з надією на корисні поради щодо побудови особистого бренду у сфері юридичних послуг, я залишилася трохи розчарованою. Хоча автор намагався передати свій досвід та знання, але вважаю, що книга могла б містити більше конкретних прикладів та шаблонів для практичного застосування. Деякі розділи здаються занадто теоретичними, а інформація не завжди структурована і легкоусвояєма. Хоча книга має свої моменти, загалом вона не відповідала моїм очікуванням щодо практичної цінності. Можливо, вона підійде тим, хто тільки починає свій шлях у сфері маркетингу.