Книга Квантовий стрибок маркетингу. Якщо не впровадите це сьогодні, вашої компанії не стане завтра
Світ змінюється так стрімко, що більшість бізнес-стратегій старіють ще на етапі розробки.
Сучасний маркетинг працює у чотирьох вимірах: продукт, емоції, дані, соцмережі. Ця книга розповідає про п'ятий вимір – квантовий маркетинг майбутнього.
Раджа Раджаманнар, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard, розповість, як зміняться уявлення про лояльність споживача та рекламу, як використовувати останні досягнення нейронауки, щоб виділити свій бренд у безперервному потоці інформації, і чому ІІ стане новою рушійною силою маркетингу.
У форматі PDF A4 збережено видавничий макет.
- ФІО Автора
- Раджаманнар Раджа
- Кількість сторінок
- 247
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Атланты маркетинга
- Дата виходу
- 2021
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2023-03-26
Квантовий стрибок маркетингу - обов'язкове чтиво для кожного, хт
Ця книга - справжнє відкриття для мене, оскільки вона розкриває новий погляд на маркетинг майбутнього, який базується на квантових принципах. Автор, Раджа Раджаманнар, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard, детально розглядає п'ятий вимір маркетингу, який відкриває нові можливості для розвитку бренду та просування продуктів. Читаючи цю книгу, я дізналася про важливість використання даних, емоцій та соцмереж у сучасному маркетингу, а також про вплив нейронауки на споживачів. Формат PDF A4 дозволяє зручно вивчати матеріал, а збережений видавничий макет додає професіоналізму та серйозності цій книзі. Я впевнена, що після прочитання цієї книги мої знання в галузі маркетингу значно розширяться, і я зможу застосувати нові ідеї у своїй роботі. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне бути в курсі останніх тенденцій у маркетингу та розвивати свій бізнес успішно!