Книга Квантовий стрибок маркетингу. Якщо не впровадите це сьогодні, вашої компанії не стане завтра

LR382623
Російська
В наявності
1  
137 грн
124 грн - 10%

Світ змінюється так стрімко, що більшість бізнес-стратегій старіють ще на етапі розробки.

Сучасний маркетинг працює у чотирьох вимірах: продукт, емоції, дані, соцмережі. Ця книга розповідає про п'ятий вимір – квантовий маркетинг майбутнього.

Раджа Раджаманнар, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard, розповість, як зміняться уявлення про лояльність споживача та рекламу, як використовувати останні досягнення нейронауки, щоб виділити свій бренд у безперервному потоці інформації, і чому ІІ стане новою рушійною силою маркетингу.

У форматі PDF A4 збережено видавничий макет.

ФІО Автора
Раджаманнар Раджа
Кількість сторінок
247
Мова
Російська
Обкладинка
М'яка
Вік
12
Серія
Атланты маркетинга
Дата виходу
2021

Відгуки

Оцінка: 


2023-03-26

Квантовий стрибок маркетингу - обов'язкове чтиво для кожного, хт

Ця книга - справжнє відкриття для мене, оскільки вона розкриває новий погляд на маркетинг майбутнього, який базується на квантових принципах. Автор, Раджа Раджаманнар, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard, детально розглядає п'ятий вимір маркетингу, який відкриває нові можливості для розвитку бренду та просування продуктів. Читаючи цю книгу, я дізналася про важливість використання даних, емоцій та соцмереж у сучасному маркетингу, а також про вплив нейронауки на споживачів. Формат PDF A4 дозволяє зручно вивчати матеріал, а збережений видавничий макет додає професіоналізму та серйозності цій книзі. Я впевнена, що після прочитання цієї книги мої знання в галузі маркетингу значно розширяться, і я зможу застосувати нові ідеї у своїй роботі. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне бути в курсі останніх тенденцій у маркетингу та розвивати свій бізнес успішно!

Напишіть свій відгук

Книга Квантовий стрибок маркетингу. Якщо не впровадите це сьогодні, вашої компанії не стане завтра

Світ змінюється так стрімко, що більшість бізнес-стратегій старіють ще на етапі розробки.

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики