Книга Маркетинг без бюджету
У цьому дуже практичному керівництві (що раніше випускався обмеженим накладом під назвою "Без бюджету") ви знайдете 50 ефективних маркетингових інструментів, які можна використати в умовах обмеженого маркетингового бюджету (чи його повної відсутності). Найцінніше те, що по кожному інструменту наводиться детальний опис - кому робити, що робити, як робити. Це незамінне керівництво для тих, хто бажає використати ресурси компанії максимально економно і при цьому з найбільшою віддачею.Книга принесе найбільшу користь власникам і керівникам компаній, комерційним директорам, маркетерам.
- ФІО Автора
- Манн Ігор Борисович
- Кількість сторінок
- 134
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2010
Відгуки
Не вражає
Книга "Маркетинг без бюджету" може бути корисною для тих, хто тільки починає свій шлях у маркетингу, але для досвідчених фахівців вона може виявитися занадто базовою. Хоча автор пропонує 50 інструментів, які можна використовувати без великого бюджету, але деякі поради можуть здатися занадто загальними та вже відомими. Бракує глибини та новаторства у підходах до маркетингу. Якщо ви шукаєте щось більш конкретне та оригінальне, ця книга може вас розчарувати. Тим не менш, для початківців в маркетингу вона може бути корисним джерелом інформації.
Ще книги цієї тематики
Книга Особистий бренд з нуля. Як...
137 грн
124 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Грошей немає, але ви піартеся!...
112 грн
101 грн
Книга Нескінченний потік ідей про те,...
138 грн
125 грн
Книга 99 законів вибухового піару....
244 грн
220 грн
Книга Піар мене, якщо можеш....
121 грн
109 грн
Книга Хайпанем? Вибуховий PR:...
254 грн
229 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
112 грн
101 грн
Книга PR особистого бренду
122 грн
110 грн
Книга Public Relations у сучасному...
78 грн
71 грн
2024-02-20
Незамінна книга для ефективного маркетингу без великого бюджету!
"Маркетинг без бюджету" - це справжнє скарбниця знань для тих, хто шукає способи просування продукту чи послуги, не маючи великого маркетингового бюджету. Автор пропонує 50 ефективних маркетингових інструментів, які допоможуть вам залучити увагу цільової аудиторії та збільшити продажі. Кожен інструмент супроводжується детальним описом і практичними порадами, що дозволяє легко реалізувати їх у життя. Ця книга стане незамінним джерелом ідей для власників бізнесу, маркетологів та керівників, які хочуть досягти успіху в маркетинговій сфері, не витрачаючи великих коштів. Рекомендую кожному, хто цікавиться розвитком свого бізнесу!