Книга Маркетингова азбука для початкуючих підприємців. Все, що вам необхідно знати про маркетинг, продажі і новий...
З цієї книги ви дізнаєтеся про тому, що таке маркетинг насправді. Ви зрозумієте, чим керуються покупці і як на них можна впливати. За готовими шаблонами ви зможете скласти аватар клієнта, індивідуальний план розвитку і скрипт «холодного дзвінка».
Понад 400 основних маркетингових термінів. Більше 200 корисних рекомендацій для застосування в бізнесі. Понад 100 підсилювачів продажів. У додатку — шпаргалка з маркетингу та список ключових книг для формування вашої корпоративної бібліотеки.
- ФІО Автора
- Лавров Володимир Сергійович
- Кількість сторінок
- 313
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Все про іспанське дієслово....
59 грн
54 грн
Книга Довідник будівельника....
49 грн
45 грн
Книга Індексна оцінка в ортопедичній...
196 грн
177 грн
Книга Об'ємний курс лэшмейкера. Чи...
196 грн
177 грн
Книга Вечірній чай при свічках і...
15 грн
14 грн
Книга Російсько-англійський розмовник...
239 грн
216 грн
Книга Підсилювачі потужності для...
73 грн
66 грн
Книга Радіолюбительські антени
73 грн
66 грн
Книга Яхтовий капітан. Довідкове...
239 грн
216 грн
Книга Ворожба Оракул Ленорман. Уроки...
147 грн
133 грн
2022-12-05
Маркетингова азбука для початкуючих підприємців - незамінна книг
Ця книга - справжній скарб для початківців, які хочуть зрозуміти сутність маркетингу та продажів. Автор детально розкриває основні поняття, які допоможуть вам побудувати успішний бізнес та залучити клієнтів. За допомогою готових шаблонів та рекомендацій ви зможете створити ефективні стратегії маркетингу та продажів, а також підвищити ефективність вашого бізнесу. Понад 400 маркетингових термінів, більше 200 корисних порад та понад 100 підсилювачів продажів - все це робить цю книгу незамінною для кожного підприємця. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвивати свій бізнес та залучати нових клієнтів!