book type

Книга Nobrow. Культура маркетингу. Маркетинг культури

LR117478

Виберіть мову книги:

Російська
В наявності
2  
122 грн
110 грн - 10%
Як змінився культурний ландшафт після появи глобального супермаркету? Що сталося з сучасним мистецтвом після Енді Уорхола, з поп-музикою - після Нірвани і MTV, з кіно - після "Зоряних воєн"? І чи так важливі сьогодні, коли лейбл на вашій майці цінніше за її фасон, старі поняття смаку і стилю? Відповіді на ці питання пропонує у своїй книзі Джон Сибрук, колумніст журналу New Yorker, Harper's Bazaar, GQ, Vanity Fair, Vogue, Village Voice. Його дослідження - путівник по сучасній культурі, в якій інформаційний шум виявляється важливіше за саму подію, якість дорівнює актуальності, і вже ніхто не не в змозі відокремити продукт від його позиціонування, а культурну цінність - від ринкової вартості. Ласкаво просимо у світ Nobrow! Світ, в якому ви вже давно живете, хоча і боїтеся собі в цьому признатися!У форматі a4.pdf збережений видавничий макет.
ФІО Автора
Сибрук Джон
Мова
Російська
Вік
12
Дата виходу
2000

Відгуки

Оцінка: 


2022-10-26

Фантастична подорож у світ сучасної культури!

"Nobrow. Культура маркетингу. Маркетинг культури" - це книга, яка відкриває перед читачем захоплюючий світ сучасної культури і мистецтва. Автор, Джон Сибрук, проводить нас крізь лабіринти глобального супермаркету, де культурні цінності переплітаються з маркетинговими стратегіями. Він розглядає вплив сучасних технологій та медіа на наше сприйняття мистецтва, музики, кіно та моди. Ця книга - справжній путівник по сучасній культурі, яка вимагає від нас нового сприйняття і розуміння. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться сучасними тенденціями в культурі та маркетингу!

Оцінка: 


2022-07-25

Не вражає своєю глибиною

"Nobrow. Культура маркетингу. Маркетинг культури" - це книга, яка, на жаль, не вражає своєю глибиною та оригінальністю. Хоча автор спробував розглянути вплив маркетингу на сучасну культуру, але деякі теми здаються занадто загальними та поверхневими. Відсутність глибокого аналізу і конкретних прикладів може розчарувати тих, хто очікував більше інсайтів та нових відкриттів. Книга може бути корисною для початківців у вивченні культурології та маркетингу, але для досвідчених читачів може здатися занадто простою.

Напишіть свій відгук

Книга Nobrow. Культура маркетингу. Маркетинг культури

Як змінився культурний ландшафт після появи глобального супермаркету? Що сталося з сучасним мистецтвом після Енді Уорхола, з поп-музикою - після ...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики