Книга Естетичний інтелект. Як його розвивати і використати у бізнесі і житті
На думку Полін Браун, впродовж 25 років що керувала північноамериканським підрозділом LVMH Moеt Hennessy - Louis Vuitton, важливу роль у бізнесі грає естетична складова. На прикладі відомих брендів автор доводить, що увага до естетики допомагає досягати успіху. Полін підкреслює, що естетичний інтелект - це не природжений дар: його можна і треба тренувати, і вона розповідає, як це робити.Книга буде цікава керівникам і підприємцям, які хотіли б зрозуміти, як використати естетику для розвитку власного бізнесу, а також усім, хто цікавиться індустрією моди і краси.Російською мовою публікується уперше.
- ФІО Автора
- Браун Полін
- Кількість сторінок
- 218
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 16
- Серія
- МІФ Бізнес
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Відмінна книга для розвитку естетичного інтелекту в бізнесі та ж
"Естетичний інтелект" - це дійсно цінний посібник для тих, хто прагне розвивати свої здібності у сприйнятті та створенні краси навколо себе. Автор детально розкриває важливість естетичної складової у бізнесі на прикладі відомих брендів, що допомагає читачеві зрозуміти, як використовувати цей інструмент для досягнення успіху. Книга наповнена корисними порадами та практичними вправами, які допоможуть розвинути естетичний інтелект і застосувати його у практичній діяльності. Рекомендую цю книгу як інструмент саморозвитку для керівників, підприємців та всіх, хто цікавиться красою і модою!
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2023-07-29
Не відповідає очікуванням
Читаючи цю книгу, я сподівався на більше практичних порад та конкретних прикладів використання естетичного інтелекту в бізнесі. Однак, велика частина книги складається з теоретичних роздумів та загальних рекомендацій, які можуть бути відомі більшості читачів. Бракує конкретики та глибини у розгляді практичних ситуацій. Хоча тема книги дійсно цікава, вважаю, що вона могла б бути більш конкретною та практичною. Для тих, хто шукає глибше розуміння естетичного інтелекту, ця книга може виявитися занадто загальною.