Книга Товарна інформація
Книга присвячена інформації про товар. Тут докладно розказано про властивості товарної інформації, основні вимоги до товарної інформації та її засоби (маркування, товарний знак, знаки відповідності), а також про упаковку, процес її створення, конкурентоспроможність товару, її оцінку та управління. Особливу увагу в книзі приділено основам брендингу , тобто бренду (його змісту та значення), технології розробки та основних функцій брендів, а також вартості бренду та брендингу, планування нового товару, процесу його розробки та його позиціонування.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Илья Мельников Валерьевич
- Кількість сторінок
- 276
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- Тверда
Ще книги цієї тематики
Книга Особистий бренд з нуля. Як...
137 грн
124 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Грошей немає, але ви піартеся!...
112 грн
101 грн
Книга Нескінченний потік ідей про те,...
138 грн
125 грн
Книга 99 законів вибухового піару....
244 грн
220 грн
Книга Піар мене, якщо можеш....
121 грн
109 грн
Книга Хайпанем? Вибуховий PR:...
254 грн
229 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
112 грн
101 грн
Книга PR особистого бренду
122 грн
110 грн
Книга Public Relations у сучасному...
78 грн
71 грн