
Книга Армада
Зак Лайтман все своє життя мріяв про те, щоб із ним трапилося щось екстраординарне. Адже реальний світ повинен мати більший потенціал, ніж численні науково-фантастичні фільми, книги та відеоігри, яким з таким захопленням віддаються підлітки, чи не так? Звичайно, Зак усвідомлює різницю між мрією та реальністю. Геймери - всього лише хлопчики, вправно управляються з клавіатурою, і рятувати всесвіт у віртуальному світі зовсім не те ж саме, що ризикувати в справжньому бою. Але одного разу він бачить з вікна тарілку, що літає. Ні, він не збожеволів, і цей інопланетний монстр - точна копія корабля з гри «Армада», в якій Зак вважає себе асом. А наступного дня уряд США робить йому пропозицію, від якої важко відмовитися ... Тепер у старшокласника з нічим не Примітного містечка з'явився реальний шанс стати героєм і застосувати свої навички геймера на практиці. Тільки щось надто підозрілим виглядає цей сценарій перетворення пересічного любителя комп'ютерних ігор на героя спецвійськ…
- ФІО Автора
- Эрнест Клайн
- Мова
- Українська
- Дата виходу
- 2018
- Перекладач
- Михаил Александрович Головкин
2022-06-13
Вражаюча подорож у світ фантазії та реальності!
Книга "Армада" стала для мене справжнім відкриттям. Зак Лайтман, головний герой, втілює мрії багатьох підлітків, які прагнуть до пригод і хочуть стати героями. Автор майстерно переплітає елементи наукової фантастики з реальними емоціями та переживаннями, що робить історію надзвичайно захопливою. Відчуття, що ти сам стаєш частиною цієї гри, а не просто спостерігачем, захоплює з перших сторінок. Книга спонукає задуматися про те, як мрії можуть перетворитися на реальність, і які ризики пов'язані з цим. Хоча переклад тексту може містити незначні недоліки, це не заважає насолоджуватися чудовою історією. Рекомендую всім, хто любить поєднання фантастики, дії та глибоких роздумів!