book type

Книга HORH 108 Тур 1a та Тур 40

FU619068

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
0  
76 грн
69 грн - 10%

Перша світова війна завдала промисловості Німеччини тяжкого удару. Але поступово німецьке машинобудування почало набирати обертів. У 1924 р. вже 65 німецьких автозаводів випускали легкові автомобілі. У сумі це становило понад 90 різних серійних моделей. Світова криза та інші економічні причини зумовили в 1928 році зменшення кількості підприємств до 23 (не всі вони закрилися, на рубежі 1920-30 років по Німеччині прокотилася хвиля об'єднань — економічні труднощі легше було долати спільно). Тому, коли Німеччина почала інтенсивно оснащувати свої частини автомобільним транспортом, у виборі заводу-виробника проблем не було, але настійно постало питання про уніфікацію армійських машин. тимчасово — адаптації легкових серійних машин до військових потреб. Легкові моделі оснащувалися відкритими кузовами без дверей, комфортні м'які сидіння змінювалися на спрощені ковшеподібні (як зараз прийнято говорити «з бічною підтримкою»), в результаті виходили так звані кюбельвагени (точніше kubelsitzewagen — «сидіння-лоханки»). Армійська комплектація включала поряд з шинами з розвиненими ґрунтозачепами кронштейни для кріплення зброї, шанцевого інструменту та додаткових каністр.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
П. Сергеев Н.
Мова
Українська
Дата виходу
2000

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга HORH 108 Тур 1a та Тур 40

Перша світова війна завдала промисловості Німеччини тяжкого удару. Але поступово німецьке машинобудування почало набирати обертів. У 1924 р. вже 65 німецьких...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики