
Книга Метрополітен Петербурга. Легенди метро, проекти, архітектори, художники та скульптори, станції, наземні вестибюлі
Чи знаєте ви, що підземну дорогу в Санкт-Петербурзі передбачалося побудувати ще в 1820-х роках і великий поет Олександр Сергійович Пушкін цілком міг би стати пасажиром метрополітену? У 1814 році англійський винахідник Марк Ізамбар Брюнель представив імператору Олександру I проект першого у світі прохідницького щита для прокладання тунелів під Невою. Але збудували за допомогою цього щита підводний тунель під Темзою для Лондонського метрополітену, а ось у місті на Неві перша підземна лінія з'явилася лише у листопаді 1955 року, хоча відкрити її збиралися і у 1925, і у 1942 роках. У розділі, присвяченій історії проектування та будівництва метрополітену, наводяться лише нещодавно розсекречені архівні документи. Читачі побувають на всіх станціях Петербурзького метрополітену, дізнаються чимало цікавого з біографій архітекторів, художників і скульпторів, які брали участь у їхньому створенні, а бажаючим пропонується, скориставшись підказками, самим знайти сюрпризи, «заховані» майстрами в їхніх творах. Можливо, деякі факти виявляться несподіваними, не обійшлося без легенд та дивовижних історій: ви дізнаєтесь, чим займався на будівництві метро письменник Сергій Довлатов і де знімалися відомі кінофільми, а також зможете зазирнути у майбутнє та з'ясувати, де в перспективі з'являться нові станції метрополітену та як вони виглядатимуть.
- ФІО Автора
- Андрей Жданов Михайлович
- Мова
- Українська
- Дата виходу
- 2017
2023-05-19
Неперевершений путівник у світ Петербурзького метрополітену!
Ця книга - справжня знахідка для всіх, хто цікавиться історією та культурою Санкт-Петербурга. Вона не лише розкриває захоплюючі факти про будівництво метрополітену, але й занурює читача у світ легенд, які оточують цю підземну систему. Я був вражений, дізнавшись, що проектування метро почалося ще в 1820-х роках, і що великий поет Пушкін міг би стати його пасажиром! Книга містить багато архівних документів, які раніше не були доступні, що робить її ще більш цінною. Особливо сподобалися розділи про архітекторів, художників і скульпторів, які створювали ці унікальні станції. Завдяки підказкам у книзі, я зміг знайти «сюрпризи», заховані майстрами в їхніх творах, що додало ще більше інтриги. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту вражає. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче дізнатися більше про метрополітен Петербурга та його культурну спадщину!