
Книга Подолання прірви. Маркетинг та продаж хайтек-товарів масовому споживачеві
Одна з найавторитетніших книг, присвячених хайтек-маркетингу, бестселер впливового ділового видання Business Week, присвячена питанням маркетингу та продажу хайтек-продуктів на масовому ринку та пов'язаним із цим проблемам. Зокрема, автор стверджує, що ранній та основний ринок хайтек-продуктів поділяє прірву, на подолання якої і мають бути спрямовані всі сили хайтек-підприємства. Існування прірви зумовлене значними відмінностями між учасниками раннього ринку (технологічними ентузіастами та провидцями) та учасниками масового ринку (прагматиками). Поради щодо подолання цих відмінностей, грамотного позиціонування та правильного вибору сегментів ринку — все це можна знайти в книзі Джеффрі Мура. та рекламою.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Джеффри Мур А.
- Мова
- Українська
- Дата виходу
- 2006
- Перекладач
- Н. Макарова
Ще книги цієї тематики
Книга Особистий бренд з нуля. Як...
137 грн
124 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Грошей немає, але ви піартеся!...
112 грн
101 грн
Книга Нескінченний потік ідей про те,...
138 грн
125 грн
Книга 99 законів вибухового піару....
244 грн
220 грн
Книга Піар мене, якщо можеш....
121 грн
109 грн
Книга Хайпанем? Вибуховий PR:...
254 грн
229 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
112 грн
101 грн
Книга PR особистого бренду
122 грн
110 грн
Книга Public Relations у сучасному...
78 грн
71 грн