book type

Книга Подолання прірви. Маркетинг та продаж хайтек-товарів масовому споживачеві

FU031611

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
0  
76 грн
69 грн - 10%

Одна з найавторитетніших книг, присвячених хайтек-маркетингу, бестселер впливового ділового видання Business Week, присвячена питанням маркетингу та продажу хайтек-продуктів на масовому ринку та пов'язаним із цим проблемам. Зокрема, автор стверджує, що ранній та основний ринок хайтек-продуктів поділяє прірву, на подолання якої і мають бути спрямовані всі сили хайтек-підприємства. Існування прірви зумовлене значними відмінностями між учасниками раннього ринку (технологічними ентузіастами та провидцями) та учасниками масового ринку (прагматиками). Поради щодо подолання цих відмінностей, грамотного позиціонування та правильного вибору сегментів ринку — все це можна знайти в книзі Джеффрі Мура. та рекламою.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Джеффри Мур А.
Мова
Українська
Дата виходу
2006
Перекладач
Н. Макарова

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Подолання прірви. Маркетинг та продаж хайтек-товарів масовому споживачеві

Одна з найавторитетніших книг, присвячених хайтек-маркетингу, бестселер впливового ділового видання Business Week, присвячена питанням маркетингу та продажу ...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики