book type

Книга Клієнт завжди правий!? Як відстояти свої права в магазині та закладі громадського харчування

FR802056

Виберіть мову книги:

Російська
В наявності
0  
56 грн
51 грн - 10%

Практичний посібник у простій та доступній формі пропонує читачам дізнатися про свої права споживача у закладах громадського харчування (кафе, ресторанах, їдальнях тощо) та при придбанні продовольчих товарів у магазинах. З книги Ви дізнаєтеся як правильно поводитися у разі придбання неякісного товару та відстояти свої права в кафе чи ресторані з найменшими витратами нервів та часу, як захистити свої інтереси, у тому числі і в суді, без допомоги юриста. Автор розглядає права покупців продуктів харчування , права відвідувачів у закладах громадського харчування різної категорії, а також пропонує можливі шляхи вирішення конфліктних ситуацій. Крім того, пропонуються зразкові форми документів, які будуть необхідні для захисту Ваших прав як споживача.

ФІО Автора
Дарья Гусятникова Ефимовна
Мова
Російська

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Клієнт завжди правий!? Як відстояти свої права в магазині та закладі громадського харчування

Практичний посібник у простій та доступній формі пропонує читачам дізнатися про свої права споживача у закладах громадського харчування (кафе, ресторанах, їд...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики