Книга Маркетинг 4.0. Разворот от традиционного к цифровому. Технологии продвижения в интернете

LR666038
Русский
В наличии
2  
125 грн
113 грн - 10%

Цифровой мир меняет все: от каналов коммуникации до механик и принципов взаимодействия с клиентом.

Бизнес становится прозрачнее, а клиенты – лояльнее. Но их доверие все сложнее завоевать.

Мы постоянно общаемся в мессенджерах, читаем рецензии гражданских журналистов в Twitter, обсуждаем все в Facebook, а BIG DATA помогает компаниям создавать все более персонализированные продукты и услуги.

Находясь в мире таких крепких связей, мы хотим, чтобы компании разговаривали с нами на языке ценностей, а не торговых предложений. Поэтому главное, чему должен научиться бизнес сегодня, – забота о клиенте.

Эксперты ведущего консалтинга по digital-трансформации MarkPlus, Inc. рассказывают, как правильно использовать технологии для выстраивания эффективной коммуникации.

ФИО Автора
Котлер Филип, Картаджайя Хермаван, Сетиаван Айвен
Количество страниц
352
Язык
Русский
Переплет
Мягкий
Возраст
12
Серия
Top Business Awards
Дата выхода
2017

Отзывы

Оценка: 


2023-06-30

Відмінна книга для сучасних маркетологів та бізнесменів!

"Маркетинг 4.0. Розворот від традиційного до цифрового" - це дійсно цінний посібник, який допомагає розібратися у сучасних технологіях просування в інтернеті. Автори чітко пояснюють, як змінюється маркетингова стратегія в умовах цифрового світу, де кожен клієнт має значення. Книга розкриває важливі принципи взаємодії з клієнтом, використання BIG DATA та персоналізації продуктів. Читаючи цей посібник, ви зможете зрозуміти, як побудувати ефективну комунікацію з аудиторією, використовуючи сучасні технології. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться маркетингом у цифрову епоху!

Оценка: 


2022-10-06

Змінює погляд на маркетингові стратегії

"Маркетинг 4.0. Розворот від традиційного до цифрового" - це книга, яка змінює погляд на маркетингові стратегії та відкриває нові горизонти для розвитку бізнесу в цифрову епоху. Автори детально розглядають вплив цифрового світу на способи взаємодії з клієнтами, наголошуючи на важливості персоналізації та цінностей у комунікації. Книга містить багато корисних порад та прикладів успішних кейсів, які допомагають зрозуміти, як використовувати технології для покращення відносин з клієнтами. Цей посібник стане в нагоді кожному, хто прагне бути успішним у сучасному бізнесі!

Напишите свой отзыв

Книга Маркетинг 4.0. Разворот от традиционного к цифровому. Технологии продвижения в интернете

Цифровой мир меняет все: от каналов коммуникации до механик и принципов взаимодействия с клиентом.Бизнес становится прозрачнее, а клиенты – лояльнее. Но их д...

Напишите свой отзыв

Еще книги этого автора

Еще книги этой тематики