
Книга Политика аффекта. Музей как пространство публичной истории
Сборник посвящен музею как пространству взаимодействия с прошлым. Современные музеи выполняют традиционную для просвещенческого проекта образовательную функцию, предоставляя возможности для познания того или иного фрагмента прошлого. При этом музеи все больше заботятся о соучастии зрителей, активизируя различные аспекты их опыта. Музеи работают с материальностью, телесностью, изображениями, звуками и запахами, становятся местом для театральных постановок и перформансов, выходят за пределы музейных стен в городское и цифровое пространства. Эта книга посвящена тому, как осознание музеями потенциала эмоционального восприятия прошлого влияет на его репрезентацию. Используя различные методологические подходы, авторы сборника — музееведы, историки, социологи, культурологи, кураторы и драматурги — исследуют техники управления аффектом и эмоциями в современном и историческом контекстах. Музейные технологии рассматриваются в контексте проблем публичной истории, политики памяти, культурной политики, музейной теории и практики.
- ФИО Автора
- Андрей Завадский
Варвара Склез
Катерина Суверина - Язык
- Украинский
- Дата выхода
- 2019
2022-06-10
Вражаюче дослідження сучасних музеїв та їхньої ролі в суспільстві!
Книга "Політика афекту. Музей як простір суспільної історії" є надзвичайно актуальним та глибоким дослідженням, яке відкриває нові горизонти в розумінні ролі музеїв у сучасному світі. Автори збірки, які представляють різні галузі знань, вдало поєднують теорію та практику, розкриваючи, як музеї можуть стати активними учасниками суспільного діалогу, а не просто сховищами артефактів. Вони досліджують, як емоційне сприйняття минулого може змінити наші уявлення про історію та культуру, активізуючи глядачів і залучаючи їх до процесу пізнання. Книга також піднімає важливі питання про політику пам'яті та культурну політику, що робить її надзвичайно цінною для всіх, хто цікавиться музеями, історією та соціальними науками. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, які незначно впливають на загальне сприйняття тексту, я вважаю цю книгу обов'язковою до прочитання для всіх, хто прагне зрозуміти, як музеї можуть впливати на наше сприйняття світу.