Book Everybody sells!
The well-known American entrepreneur and author of many cool books Harvey McKay once said: “I think that positions mean nothing. Everyone in my company sells. For us, this is the only way to stay in business.”Igor Mann, a very famous Russian marketer and author of many cool books, and his co-author, marketer Dmitry Turusin, are sure that this is the most reliable way not only to stay in business, but also to achieve significant growth. Even in a crisis. Even if you are sure that your sales have reached the maximum.How to ensure that everyone in the company sells (including those who do not work in it)? Read those and implement. You will be surprised by the results.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- God send Igor Borisovich, Турусин Dmitry
- Number of pages
- 309
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2019
Reviews
More books on this topic
Book Франчайзи on verge of nervous...
113 UAH
102 UAH
Book Money is in the network marketing
131 UAH
118 UAH
Book Everybody sells!
127 UAH
115 UAH
Book Франчайзи on verge of nervous...
113 UAH
102 UAH
Book Sales on a maximum
120 UAH
108 UAH
Book Big sales on webinars and...
123 UAH
111 UAH
Book Sun-dress. How to manage loyalty...
121 UAH
109 UAH
Book The same managing company for...
125 UAH
113 UAH
Book Of genius scripts of sales. How...
118 UAH
107 UAH
Book Only guidance on sales, that now...
133 UAH
120 UAH
01/05/2025
Надзвичайно корисна книга для кожного підприємця!
"Продає кожен!" - це справжній путівник для тих, хто прагне не лише вижити в бізнесі, але й досягти нових висот. Ігор Манн та Дмитро Турусин пропонують унікальний підхід до продажів, який змушує задуматися про роль кожного співробітника в процесі продажу. Книга наповнена практичними порадами, реальними прикладами та стратегіями, які можна легко впровадити у свою компанію. Я був вражений тим, як автори підкреслюють важливість командної роботи та залучення всіх працівників до процесу продажу. Це не просто теорія, а практичний інструмент для досягнення успіху навіть у найскладніших умовах. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, які не заважають загальному сприйняттю, книга залишила в мені глибоке враження. Рекомендую всім, хто хоче покращити свої навички продажу та зміцнити свою компанію!