
Book Branding is in a retail business. Algorithm of construction "from the ground up"
This book, written with Russian authors-practices, will help to build a successful and strong brand in the field of retail business. Incremental description of process of his creation is given in her - from determination of idea of brand to the attributes and advertisement. A book is based on the complex of unique authorial ideas that were successfully incarnate in a number of network retail structures and does not have analogues in world practice. Analysis of experience and real examples to activity of such companies, as the "Seventh continent", "Crossing", "Euronetwork", "SUBWAY Cache end of Керри" and other presented in a book illustrate the ideas of authors and allow to find the unique market niche and score a success with business to not only the large retail formats but also representatives of midsize and shallow business.A book is intended for the businessmen of any level, leaders in the field of retail business and specialists on marketing and contiguous types of activity.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Тамберг Victor Вернерович, Бадьин Andrey Valerievich
- Language
- Ukrainian
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book Yaroslav Самойлов. A "normal man...
13 UAH
12 UAH
Book Elena Друма. Release the past,...
25 UAH
23 UAH
Book Yaroslav Брин. "Begin to operate...
25 UAH
23 UAH
Book Create the personal brand: how...
123 UAH
111 UAH
Book Burger King. How to build an empire
122 UAH
110 UAH
Book Method of large Я. From where...
134 UAH
121 UAH
Book Secrets of handmade- business....
125 UAH
113 UAH
Book Branding is in a retail...
78 UAH
71 UAH
Book Marketing from And to I: 80...
134 UAH
121 UAH
09/16/2022
Неймовірно корисна книга для підприємців!
Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі роздрібної торгівлі. Автори, які мають практичний досвід, пропонують чіткий алгоритм побудови бренду з нуля, що є надзвичайно актуальним у сучасних умовах конкуренції. Я особливо оцінив покроковий підхід, який дозволяє зрозуміти всі етапи створення успішного бренду - від формулювання ідеї до розробки рекламних кампаній. Реальні приклади з досвіду таких компаній, як "Сьомий континент" та "Перехрестя", роблять матеріал ще більш зрозумілим і практичним. Книга буде корисна не лише великим гравцям на ринку, але й представникам середнього та дрібного бізнесу, які прагнуть знайти свою нішу. Єдиний нюанс - деякі фрази в перекладі можуть бути не зовсім коректними, але це не заважає загальному сприйняттю. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче розвивати свій бізнес і створювати сильний бренд!