Book Psychological bases of trade business

LU757506
Ukrainian
In stock
1  
195 UAH
176 UAH - 10%
A book "Psychological bases of trade business" is balance of the large theoretical and practical work of author of д. пс.н., проф. А.А.Шевцова and groups of the people interested in this theme. Undertaken by them studies of business capabilities, generalized and intelligent during an interdisciplinary conference in НГУЭУ of April, 25-26 2017, allowed to set the problem of development of textbook of trade business coming from the psychological options of market, but not to economic industry. In other words, it is a not textbook of state trade, and manual for persons interested to force one's way through to the market in modern terms.Fundamental position of author, distinguishing him from the similar sort of editions, consists in that must writing of textbooks and methodologies of trade business be preceded philosophical and psychological working of material, allowing not to conduct training and develop skills, and changing world view. This book is an attempt of development of philosophical and psychological пропедевтики of Beginning of trade business.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Шевцов Alexander Aleksandrovich
Number of pages
292
Language
Ukrainian
Cover
Hard
Age
12
Release date
2020

Reviews

Grade 


05/19/2023

Вражаюче дослідження психології в торгівлі!

Книга "Психологічні основи торгової справи" є справжнім відкриттям для тих, хто прагне зрозуміти глибші аспекти торгівлі та ринку. Автор, д. пс.н. А.А. Шевцов, вдало поєднує психологічні установки з практичними аспектами торгової діяльності, що робить цю книгу унікальною в своєму роді. Я вражений тим, як автор підходить до теми, акцентуючи увагу на філософських та психологічних основах, а не лише на економічних аспектах. Це дозволяє читачеві не просто отримати знання, а й змінити своє світоглядне сприйняття торгівлі. Книга насичена цікавими дослідженнями та прикладами, які допомагають краще зрозуміти, як психологічні фактори впливають на поведінку споживачів і торговців. Єдине, що може викликати деякі труднощі, - це якість перекладу, але це не зменшує цінності самого змісту. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться психологією, бізнесом та прагне досягти успіху на ринку!

Write your review

Book Psychological bases of trade business

A book "Psychological bases of trade business" is balance of the large theoretical and practical work of author of д. пс.н., проф. А.А.Шевцова and of group of interested...

Write your review

More books by this author

More books on this topic