Book As people see
Blog of author of this book Dmitry Чернышева (mi3ch), every day read more than 60000 persons. 15 his work (креативный director of advertising agency) was related to the permanent generation of new ideas. Today he reads the course of lectures on the creative thinking at Higher school of economy. How does it succeed him?It is considered that the creative thinking is peculiar to the people of the special storage and that it is impossible long time to think of something a new. But on business sufficiently not to lose habit attentively to look around and to think : to analyse, dream up, look at everything from the different points of view.The ideas stopped up in the first book "As people think" develop in a book "As people see". But if the first book was sanctified to the logical thinking, then second - emotional. A book is not only collection of interesting histories about painting, literature and photo is yet and a manual for self-tuition, helping a reader to develop in itself ability to see.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Чернышев Dmitry
- Number of pages
- 199
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
- Age
- 16
- Release date
- 2016
Reviews
More books on this topic
Book Beautiful houses №01 / 2020
21 UAH
19 UAH
Book How to create a fashionable...
116 UAH
105 UAH
Book Beautiful houses №03 / 2020
21 UAH
19 UAH
Book Beautiful houses №02 / 2020
21 UAH
19 UAH
Book I am sorry, mother, I am a designer
73 UAH
66 UAH
Book Trips are in the design of...
337 UAH
304 UAH
Book Interior styles with Tatyana...
195 UAH
176 UAH
Book SALON - interior №03/2021
103 UAH
93 UAH
Book SALON - interior №04/2021
103 UAH
93 UAH
Book SALON - interior №05/2021
103 UAH
93 UAH
03/03/2023
Неймовірна подорож у світ творчого мислення!
Книга "Як люди бачать" від Дмитра Чернышева - це справжнє відкриття для тих, хто прагне розвинути своє емоційне мислення та навчитися бачити світ по-новому. Автор, з досвідом креативного директора рекламного агентства, ділиться своїми знаннями та досвідом, пропонуючи читачам не лише цікаві історії про живопис, літературу та фотографію, але й практичні поради, які допоможуть розвинути креативність. Я особисто знайшов багато корисних ідей, які можна застосувати в повсякденному житті. Книга надихає на нові думки та підштовхує до аналізу навколишнього світу. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту та його зміст варті уваги. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче розширити свої горизонти та навчитися бачити красу у звичних речах!