
Book Employments are in style of коучинг : experience of development and realization
The manual describes the experience of "immersing" an economics teacher into the world of coaching, presents a method for developing 7 lessons (5 educational and 2 extracurricular activities) using coaching tools and a description of the progress of work at each stage of the lesson. Among them are techniques for setting goals and planning activities, making decisions and increasing learning motivation, providing feedback and developing students' communication skills.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Мирцало Ann
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
Reviews
More books on this topic
Book Project Happiness. Dreams. Plan....
116 UAH
105 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
Book Happiness on хюгге, or Add a bit...
124 UAH
112 UAH
05/02/2024
Цінний посібник для викладачів і коучів!
Книга "Заняття в стилі коучинг" стала для мене справжнім відкриттям у світі освіти та коучингу. Автор детально описує свій досвід впровадження коучингових методів у навчальний процес, що надзвичайно корисно для викладачів, які прагнуть зробити свої заняття більш інтерактивними та ефективними. Я особливо оцінив структуру книги, де представлені 7 занять, що дозволяє легко впроваджувати ці методи в практику. Кожен етап заняття чітко описаний, що робить його зрозумілим і доступним для використання. Хоча переклад тексту іноді має недоліки, це не заважає загальному сприйняттю матеріалу. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче вдосконалити свої навички викладання та впровадити інноваційні підходи в навчальний процес!