
Book From a budget only cat. Book on advancement and warming up in инстаграме
“I worked as a PR specialist at Sberbank and Tele2. I know very well that when you are promoting products or services of large companies and you have millions of dollars of budgets, this is one story. When you're in a small business, things are different. Your budget is a constant choice: buy a new pair of shoes for the fall or invest in a target, fly on vacation or pay for advertising with bloggers.Therefore, in this book I will talk about how to sell products and services on Instagram without a budget: with the help of warm-ups, which I have been writing and earning for the last years.Olya SabylinskayaThe publisher's layout of the book has been saved in PDF A4 format.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Сабылинская Оля
- Language
- Ukrainian
- Age
- 16
- Series
- Business is in Инстаграме
- Release date
- 2022
Reviews
More books on this topic
Book Big sales on webinars and...
123 UAH
111 UAH
Book Domen and Hosting
73 UAH
66 UAH
Book Cryptocurrency. Complete...
81 UAH
73 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
Book Tic-current for business
122 UAH
110 UAH
Book Traffic-business
124 UAH
112 UAH
Book Targeting for beginners: the...
59 UAH
54 UAH
Book Professional targetologist....
59 UAH
54 UAH
Book Own online store on Instagram
73 UAH
66 UAH
04/28/2022
Неймовірно корисна книга для малих підприємців!
Книга "З бюджету лише кіт" стала для мене справжнім відкриттям у світі просування в Instagram. Оля Сабылинская дійсно знає, про що говорить, адже її досвід роботи в таких великих компаніях, як Ощадбанк і Tele2, дозволяє їй надавати цінні поради, які легко адаптувати для малого бізнесу. Я особливо оцінив те, як автор детально розглядає питання обмеженого бюджету і пропонує практичні стратегії для просування продуктів без великих фінансових витрат. Її поради щодо прогрівання аудиторії та створення контенту, що продає, є надзвичайно актуальними та корисними. Хоча переклад тексту місцями може бути неідеальним, це не заважає зрозуміти основну ідею та застосувати отримані знання на практиці. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче ефективно просувати свій бізнес в Instagram, не витрачаючи при цьому великі суми грошей!