book type

Book 100 most effective methods of persuasion of the interlocutor

LU214707

Select the language of the book:

Ukrainian
In stock
1  
93 UAH
84 UAH - 10%
Interest in the psychology of business communication has recently been growing every day. This subject is taught in schools of business and management, devoted to international seminars and symposiums.How to overcome communication barriers, formulate questions, prepare for answers and answer, criticize, compliment - you will learn all this after reading this publication. The undoubted advantage of the book is the richness of practical material that helps to master communicative techniques and procedures.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Кузнецов Igor Nikolaevich
Language
Ukrainian
Age
12
Series
Карманная библиотека
Release date
2011

Reviews

Grade 


03/17/2025

Неймовірно корисна книга для всіх, хто прагне вдосконалити свої навички спілкування!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі ділового спілкування. Вона містить 100 найефективніших прийомів переконання, які можна легко застосувати в повсякденному житті, будь то на роботі, під час переговорів або навіть у звичайних розмовах. Я був вражений, наскільки практичним і зрозумілим є матеріал – автори подають інформацію у доступній формі, що дозволяє швидко засвоїти нові знання. Особливо сподобалися розділи про подолання комунікативних бар'єрів та формулювання питань. Хоча я помітив деякі недоліки в перекладі, це не завадило мені отримати цінні уроки з книги. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче стати більш впевненим у спілкуванні та досягати своїх цілей у бізнесі та особистому житті!

Write your review

Book 100 most effective methods of persuasion of the interlocutor

Interest in the psychology of business communication has recently been growing every day. This subject is taught in schools of business and management, devoted to international ...

Write your review

More books by this author

More books on this topic