
Book Management by reputation in the internet
"Required 20, build up a reputation, and 5 minutes, to prang her. you will behave to businesses othergates, if will think about it", - said once one of the richest people in the world Уоррен of Баффет.Today reputation in the internet in a great deal determines a profit from business. Management able to do character of your company (or the personal brand) reputation whole, protected and more rich. And - to promote knowableness brand and to attract new loyal clients.Authors of book - leading Russian internet-experts are teach you to co-operate with an audience in Network and to work with a negative. you know that users think of you, able to convert negative reviews into positive one, will show out a web-site in топ of search engines.A book will be useful to the businessmen, business owners, people developing the personal brand, and all, who would like to extract additional income from being in the internet. If today you work on reputation, tomorrow reputation will work on you.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Сидорин Dmitry Anatolievich, Прохоров Nikita Vitalievich
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
- Release date
- 2017
Reviews
More books on this topic
Book Art of advancement of web-site....
131 UAH
118 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book TikTok. Secrets, trends and...
112 UAH
101 UAH
Book content manager
129 UAH
117 UAH
Book Million subscribers
115 UAH
104 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Clever guidance on SEO- to...
69 UAH
63 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
07/04/2023
Незамінний посібник для сучасного бізнесмена!
Книга "Управління репутацією в інтернеті" стала для мене справжнім відкриттям у світі цифрового маркетингу. Автори, які є провідними експертами у своїй галузі, дійсно знають, про що говорять. Вони детально розкривають важливість репутації в онлайн-середовищі та наводять безліч практичних порад, як ефективно управляти своїм іміджем. Книга містить корисні стратегії для роботи з негативними відгуками, які можуть виникнути в будь-який момент, і показує, як перетворити їх на можливості для покращення. Я особливо вражений прикладами з реального життя, які допомагають зрозуміти, як працює управління репутацією на практиці. Завдяки цій книзі я зміг значно підвищити впізнаваність свого бренду та залучити нових клієнтів. Рекомендую цю книгу всім підприємцям, власникам бізнесу та тим, хто прагне розвивати свій персональний бренд у сучасному цифровому світі!