Book Psychological bases of trade business
A book "Psychological bases of trade business" is balance of the large theoretical and practical work of author of д. пс.н., проф. А.А.Шевцова and groups of the people interested in this theme. Undertaken by them studies of business capabilities, generalized and intelligent during an interdisciplinary conference in НГУЭУ of April, 25-26 2017, allowed to set the problem of development of textbook of trade business coming from the psychological options of market, but not to economic industry. In other words, it is a not textbook of state trade, and manual for persons interested to force one's way through to the market in modern terms.Fundamental position of author, distinguishing him from the similar sort of editions, consists in that must writing of textbooks and methodologies of trade business be preceded philosophical and psychological working of material, allowing not to conduct training and develop skills, and changing world view. This book is an attempt of development of philosophical and psychological пропедевтики of Beginning of trade business.
- Name of the Author
- Шевцов Alexander Aleksandrovich
- Number of pages
- 427
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2020
Reviews
More books on this topic
Book Project Happiness. Dreams. Plan....
116 UAH
105 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
Book Happiness on хюгге, or Add a bit...
124 UAH
112 UAH
03/22/2023
Психологічні основи торгової справи - це справжнє відкриття для
Ця книга відображає велику теоретичну та практичну роботу автора та групи фахівців, які досліджували ділові здібності та психологічні аспекти торгової справи. Вона не лише надає читачеві глибокі знання про психологічні установки ринку, але й допомагає переглянути світ торговельного бізнесу з іншого ракурсу. Автор вдалим чином поєднав філософське та психологічне опрацювання матеріалу, що робить цю книгу унікальною та цінною для кожного, хто бажає розуміти сучасний ринок та розвивати свої навички в торговельній справі. Рекомендую цю книгу як обов'язкову для прочитання всім, хто цікавиться психологією бізнесу та має бажання розвиватися в цій галузі!