Book Syndrome of Patrick. How to create the personal brand, remaining faithful to itself
Do you know that Charles Darwin was not the first to formulate the principles of natural selection? This was done by an unknown Patrick Matthew. Alas, the latter did not have enough weight in scientific circles to authoritatively present his work. Therefore, another scientist entered history.In order not to end up in the situation of Patrick Matthew, you need to develop a personal brand. Nadezhda Kobina and Elena Starostina are aware that not every strong expert has a heart for public speaking or round-the-clock recording of stories. The authors identified 21 internal barriers and, taking them into account, developed a unique system of personal brand building. It will suit every person who has embarked on the path of publicity.This book contains tables, graphs and illustrations in the form of a PDF file, which you can download from the audiobook page on the website after purchasing it.
For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.
- Name of the Author
- Старостина Elena, Кобина Nadezhda
- Number of pages
- 160
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 16
- Series
- Books-drivers
- Release date
- 2020
Reviews
More books on this topic
Book Manual for self-tuition of...
73 UAH
66 UAH
Book Gene of director
116 UAH
105 UAH
Book Thirst
127 UAH
115 UAH
Book Chaos. As disorder changes our...
126 UAH
114 UAH
Book Less than means anymore....
127 UAH
115 UAH
Book Begin with small
134 UAH
121 UAH
Book Secret trainer for a brain....
138 UAH
125 UAH
Book Пендальгин. Means from laying of...
116 UAH
105 UAH
Book Pocket reference book of the...
115 UAH
104 UAH
Book Think and be successful! 15...
122 UAH
110 UAH
08/02/2022
Синдром Патріка - неймовірно цінна книга для кожної людини, яка
Автори Надія Кобина і Олена Старостина зробили неймовірну роботу, розробивши унікальну систему персонального брендостроительства, яка допомагає кожному, хто прагне виступати публічно, знайти свій унікальний стиль та підходи до розвитку власного бренду. Книга містить не лише теоретичні відомості, але й практичні поради, таблиці, графіки та ілюстрації, які допомагають крок за кроком розбудовувати свій особистий бренд. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише знання, а й інструменти для розвитку своєї унікальності та відмінності. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне стати сильним експертом у своїй галузі та побудувати успішний особистий бренд!