Book In a word. Book for those, who wants to think of the good name. 33 lessons

LR628232
Russian
In stock
1  
128 UAH
116 UAH - 10%
Your product deserves the first-class name, and it you will have necessarily. A book in simple terms tells about that, how the successful commercial names are created, and will be useful бренд-менеджерам, to the marketing specialists and directors of companies, and also all, who plans to start own business and неймингом takes interest. An author of book Sergey Малайкин is a designer, неймер and businessman making a living creation of trade brands.
Name of the Author
Малайкин Сергей
Number of pages
266
Language
Russian
Cover
Soft
Age
12
Release date
2018

Reviews

Grade 


03/12/2022

Відмінна книга для тих, хто хоче знати секрети успішних найменув

Книга "Одним словом" - це справжній скарб для тих, хто цікавиться процесом створення назв для продуктів та компаній. Автор, Сергій Малайкин, ділиться своїм великим досвідом у цій галузі, розкриваючи 33 уроки про те, як створити неймінг, який запам'ятається та приверне увагу. Книга простими словами пояснює основні принципи створення успішних комерційних найменувань, надаючи читачам цінний практичний матеріал для розвитку їхньої творчості та бізнесу. Я особисто знайшов цю книгу надзвичайно корисною і натхненною, і рекомендую її всім, хто хоче вивчити мистецтво створення неймінгу і зробити свій продукт чи бренд неповторним!

Write your review

Book In a word. Book for those, who wants to think of the good name. 33 lessons

Your product deserves the first-class name, and it you will have necessarily. A book in simple terms tells about that, how the successful commercial are created on...

Write your review

More books on this topic