Book In a word. Book for those, who wants to think of the good name. 33 lessons
Your product deserves the first-class name, and it you will have necessarily. A book in simple terms tells about that, how the successful commercial names are created, and will be useful бренд-менеджерам, to the marketing specialists and directors of companies, and also all, who plans to start own business and неймингом takes interest. An author of book Sergey Малайкин is a designer, неймер and businessman making a living creation of trade brands.
- Name of the Author
- Малайкин Сергей
- Number of pages
- 266
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book Yaroslav Самойлов. A "normal man...
13 UAH
12 UAH
Book Elena Друма. Release the past,...
25 UAH
23 UAH
Book Yaroslav Брин. "Begin to operate...
25 UAH
23 UAH
Book Create the personal brand: how...
123 UAH
111 UAH
Book Burger King. How to build an empire
122 UAH
110 UAH
Book Method of large Я. From where...
134 UAH
121 UAH
Book Secrets of handmade- business....
125 UAH
113 UAH
Book Branding is in a retail...
78 UAH
71 UAH
Book Marketing from And to I: 80...
134 UAH
121 UAH
03/12/2022
Відмінна книга для тих, хто хоче знати секрети успішних найменув
Книга "Одним словом" - це справжній скарб для тих, хто цікавиться процесом створення назв для продуктів та компаній. Автор, Сергій Малайкин, ділиться своїм великим досвідом у цій галузі, розкриваючи 33 уроки про те, як створити неймінг, який запам'ятається та приверне увагу. Книга простими словами пояснює основні принципи створення успішних комерційних найменувань, надаючи читачам цінний практичний матеріал для розвитку їхньої творчості та бізнесу. Я особисто знайшов цю книгу надзвичайно корисною і натхненною, і рекомендую її всім, хто хоче вивчити мистецтво створення неймінгу і зробити свій продукт чи бренд неповторним!