Book SEO- copywriting 2.0. How to write texts in the era of semantic search
This book is an algorithm for creation of powerful selling and optimized text for a web-site from the ground up. In edition you will find effective advices and лайфхаки from experts in area of SEO. Only real кейсы and examples from practice, that help to show out a web-site in ТОП. you hear everything about the subjugation of client by means of text. you will open for itself LSI- copywriting, know about USP, CTA, AIDA, KEI and as they will help to increase sales from a web-site. Also we will tell why олдскульный SEO- copywriting will drive your web-site to Baden-Baden and that with it to do. We will share a secret, under what sauce to give prices on a web-site, to sell more than and more expensive competitors. A book will be useful to the business owners, beginning copywriters, marketing internet-specialists.
- Name of the Author
- Ткаченко Catherine Albert, Литвинова Catherine Andreevna, Даракчан Elena Aleksandrovna, Бодрова Alain Pavlovna, Разгулова Svetlana Aleksandrovna, Рублева Darya Mikhajlovna, Ушакова Alain Sergeevna, Шамина Irene Sergeevna
- Number of pages
- 287
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Art of advancement of web-site....
131 UAH
118 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book TikTok. Secrets, trends and...
112 UAH
101 UAH
Book content manager
129 UAH
117 UAH
Book Million subscribers
115 UAH
104 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Clever guidance on SEO- to...
69 UAH
63 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
06/28/2023
SEO-копирайтинг 2.0 - ваш надійний провідник у світі створення т
Ця книга - справжнє скарбниця знань для тих, хто бажає оптимізувати свій контент для пошукових систем і залучити більше цільової аудиторії. Автори вдало поєднали теоретичні знання з практичними прикладами, що дозволяє читачеві не лише засвоїти нові концепції, але й застосувати їх на практиці. В книзі чітко розкрито такі поняття, як LSI-копірайтинг, USP, CTA, AIDA, KEI, що допомагають зрозуміти, як створити текст, що привертає увагу та збільшує конверсію. Особливу увагу слід приділити практичним порадам щодо підкорення клієнта за допомогою тексту, а також секретам підвищення продажів на сайті. Рекомендую цю книгу як обов'язковий матеріал для власників бізнесу, копірайтерів та маркетологів, які прагнуть до успіху в онлайн-світі!