Book Review of F. Barden's book "Marketing Hack"
Our expert Dmitry Мо is a teacher of Russian School of Management, business-consultant on the strategic marketing and франчайзингу - will tell in ether of "bookshelf" about a book "Marketing Breaking" Phil Бардена and volume, what is actually wanted by a customer. "Marketing must be oriented to that, to create character of product, advertisement, brand. To operate so that a man minimum thought and maximally consumed, doing it on an autopilot". In this book consumer behavior is analysed by means of modern science about making decision. An author tells about reasons of feasance of purchases on the example of brands and services, tells that takes place in consciousness of customer, when he makes decision, and as possible to draw on modern scientific researches in marketing. It is a book for marketing specialists that want better to understand consumers, and for consumers, that want to know, what exist methodologies of manipulation their decisions. Listen the project of Russian School of Management "bookshelf", not to drown at-sea business-literature!
For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.
- Name of the Author
- Мо Dmitry
- Number of pages
- 274
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Series
- Bookshelf of Russian School of Management
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
04/26/2022
Захоплююча книга для тих, хто цікавиться маркетингом та споживчо
"Злом маркетингу" Філа Бардена - це справжній діамант серед книг з цієї тематики. Автор вдало поєднав теоретичні знання з практичними прикладами, розкриваючи секрети впливу на споживача та методики маркетингової маніпуляції. Книга допомагає не лише маркетологам краще зрозуміти свою цільову аудиторію, а й споживачам - бути свідомими та впевненими у своїх рішеннях під час покупок. Читаючи цю книгу, ви дізнаєтеся, як працює мозок покупця, коли він здійснює вибір, і як можна використовувати ці знання для успішного маркетингу. Рекомендую "Злом маркетингу" як обов'язкову книгу для всіх, хто цікавиться психологією продажів та реклами!