Book Competition secret service (secret business-service)
It is today possible to say that competition secret service evolved, as a hybrid process of activity on the strategic planning and marketing researches. On one of the stages of development of business of company began widely to apply the strategic planning in the activity. The important constituents of all this process it was been analysis of competitor, consumer and supplier. However most companies were ready to that, to collect and analyse information on systematic, conservative, everyday basis. In addition, activity on researches and activity on planning remained separate processes, without some close co-operation.Conception of competition secret service existed already a long ago, but realized and was recorded only in the middle of 90th. Like many innovative and fresh business ideas, common an acceptance of competition secret service the business world was slow enough. And competition secret service evolved slowly, but did a sharp jerk in a few last years.
- Name of the Author
- Адашкевич Ю. Н.
- Number of pages
- 292
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Series
- Modern competition. Scientific articles
- Release date
- 2007
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Last civilization. Political...
59 UAH
54 UAH
Book Хулиномика. Hooligan economy....
113 UAH
102 UAH
Book Economy of ХХІ
91 UAH
82 UAH
Book Forbes 09-2020
113 UAH
102 UAH
Book Хулифак: clever answers for...
115 UAH
104 UAH
Book Elements of economy. What...
124 UAH
112 UAH
Book Economist under a protection....
137 UAH
124 UAH
Book Economic science in hard times....
129 UAH
117 UAH
Book Economic theory: compendium of...
64 UAH
58 UAH
07/01/2022
Конкурентна розвідка: ключ до успіху сучасного бізнесу!
Ця книга - справжнє скарбниця знань для тих, хто бажає розуміти сучасні тенденції у світі бізнесу та маркетингу. Автор докладно розглядає еволюцію конкурентної розвідки як гібридний процес стратегічного планування та маркетингових досліджень, розкриваючи важливі складові цього процесу. Завдяки книзі читач отримає унікальну можливість дізнатися про історію виникнення та розвитку конкурентної розвідки, а також про те, як вона стала ключовим інструментом у сучасному бізнесі. Важливою особливістю книги є те, що автор надає практичні поради та приклади з реального життя, які допоможуть читачеві зрозуміти, як застосовувати конкурентну розвідку у власному бізнесі для досягнення успіху. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться питаннями стратегічного планування та розвідки в сучасному бізнесі!