
Book Designing a Business: How to Capture the Market by Adapting to Change. Coca-Cola Experience
"Designing a business: How to conquer the market by adapting to changes. The experience of Coca-Cola" is a book that reveals the secrets of success of one of the most famous corporations in the world. The author, a well-known manager and entrepreneur, offers readers a unique opportunity to get acquainted with the specifics of business creation and development in conditions of constant changes in the market.
In this book, you will learn how the Coca-Cola team achieved high results by adapting their business to modern trends and consumer demands. Share insights on how to predict and respond to future trends, develop new products and services, and create a strategy to win the market.
"Designing a business: How to conquer the market by adapting to changes. The Coca-Cola experience" is an inexhaustible source of information for those who want to grow into a successful entrepreneur or manager, learn strategies for flexibility and quick response to market challenges.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Дэвид Батлер
Линда Тишлер - Language
- Ukrainian
- Release date
- 2016
- Translator
- Елена Эдуардовна Лалаян
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
03/26/2023
Надзвичайно корисна книга для підприємців і менеджерів!
Ця книга - справжнє відкриття для всіх, хто прагне зрозуміти, як адаптувати свій бізнес до швидко змінюваного ринку. Автор, спираючись на досвід Coca-Cola, розкриває секрети, які допомогли цій корпорації залишатися на вершині протягом десятиліть. Книга містить практичні поради щодо прогнозування трендів, розробки нових продуктів та створення ефективних стратегій, що дозволяють успішно конкурувати. Я особливо вражений прикладами з реального життя, які демонструють, як Coca-Cola реагувала на виклики та зміни в споживчих вподобаннях. Хоча переклад тексту місцями може бути трохи недосконалим, це не зменшує цінності інформації, яку ви отримуєте. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче стати успішним у бізнесі та навчитися гнучкості в умовах сучасного ринку!