book type

Book Designing a Business: How to Capture the Market by Adapting to Change. Coca-Cola Experience

FU838603

Select the language of the book:

Ukrainian
In stock
1  
86 UAH
78 UAH - 10%
"Designing a business: How to conquer the market by adapting to changes. The experience of Coca-Cola" is a book that reveals the secrets of success of one of the most famous corporations in the world. The author, a well-known manager and entrepreneur, offers readers a unique opportunity to get acquainted with the specifics of business creation and development in conditions of constant changes in the market. In this book, you will learn how the Coca-Cola team achieved high results by adapting their business to modern trends and consumer demands. Share insights on how to predict and respond to future trends, develop new products and services, and create a strategy to win the market. "Designing a business: How to conquer the market by adapting to changes. The Coca-Cola experience" is an inexhaustible source of information for those who want to grow into a successful entrepreneur or manager, learn strategies for flexibility and quick response to market challenges.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Дэвид Батлер
Линда Тишлер
Language
Ukrainian
Release date
2016
Translator
Елена Эдуардовна Лалаян

Reviews

Grade 


03/26/2023

Надзвичайно корисна книга для підприємців і менеджерів!

Ця книга - справжнє відкриття для всіх, хто прагне зрозуміти, як адаптувати свій бізнес до швидко змінюваного ринку. Автор, спираючись на досвід Coca-Cola, розкриває секрети, які допомогли цій корпорації залишатися на вершині протягом десятиліть. Книга містить практичні поради щодо прогнозування трендів, розробки нових продуктів та створення ефективних стратегій, що дозволяють успішно конкурувати. Я особливо вражений прикладами з реального життя, які демонструють, як Coca-Cola реагувала на виклики та зміни в споживчих вподобаннях. Хоча переклад тексту місцями може бути трохи недосконалим, це не зменшує цінності інформації, яку ви отримуєте. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче стати успішним у бізнесі та навчитися гнучкості в умовах сучасного ринку!

Write your review

Book Designing a Business: How to Capture the Market by Adapting to Change. Coca-Cola Experience

"Designing a business: How to conquer the market by adapting to changes. The experience of Coca-Cola" is a book that reveals the secrets of success of one of th...

Write your review

More books by this author

More books on this topic