Book Sales management

FU486295
Ukrainian
In stock
1  
112 UAH
101 UAH - 10%

The theory of sales management, merchandising in retail trade (essence, goals, objectives, principles, laws, concept, portrait of a typical buyer, psychological aspects of the behavior of individual groups of buyers on the sales floor, choice of location, components of the microcosm of the store), assortment development management are considered . Assignments for practical classes, test questions, tests, and a glossary are provided. For students of higher education institutions with a specialty in “Commercial Activity”. Useful for students of higher education institutions in the specialties “Marketing”, “Commodity Science and Trade Entrepreneurship”, students of secondary specialized education institutions, graduate students, teachers, practitioners, students of the retraining and advanced training system.



The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Collective of authors
Number of pages
445
Language
Ukrainian
Cover
Hard
Release date
2015

Reviews

Grade 


05/09/2024

Важливий ресурс для майбутніх професіоналів у сфері продажів

Книга "Керування продажами" є надзвичайно корисним посібником для студентів та практиків, які прагнуть поглибити свої знання в управлінні продажами та мерчандайзингу. Автор детально розглядає теоретичні аспекти, що стосуються управління продажами, а також практичні завдання, контрольні питання та тести, які допомагають закріпити матеріал. Особливо вражає аналіз психологічних аспектів поведінки покупців, що є важливим для розуміння споживчого попиту. Хоча текст книги перекладено за допомогою штучного інтелекту, і в деяких місцях можна зустріти не зовсім коректні фрази, загалом якість перекладу на високому рівні. Ця книга стане незамінним інструментом для студентів спеціальностей "Комерційна діяльність", "Маркетинг" та "Товарознавство", а також для всіх, хто прагне вдосконалити свої навички в цій сфері. Рекомендую всім, хто хоче досягти успіху в роздрібній торгівлі!

Write your review

Book Sales management

The theory of sales management, merchandising in retail trade (essence, goals, objectives, principles, laws, concept, portrait of a typical buyer, psychologi...

Write your review

More books by this author

More books on this topic