Book How it's done: producing in the creative industries
The profession of producer is becoming more widespread, but there is little applied literature on media production and producing. This book contains lectures by practitioners, theoretical articles, and materials from courses taught in the master’s program at the Faculty of Communications, Media and Design of the National Research University Higher School of Economics. You will learn what spectacular “attractions” and “transmedia” are, how audience behavior is changing in the digital era and why television is not just a business.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Collective of authors
- Number of pages
- 240
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Soft
Reviews
More books on this topic
Book Notes on the fields of the "Name...
59 UAH
54 UAH
Book Mediterranean and Mediterranean...
112 UAH
101 UAH
Book Because it is a modern art!
122 UAH
110 UAH
Book Impressionism. Most humane painting
185 UAH
167 UAH
Book Country of ancient ариев and the...
47 UAH
43 UAH
Book All about Spain
89 UAH
81 UAH
Book History of the Chinese clothing
98 UAH
89 UAH
Book Era of Mercury. Jewries are in...
147 UAH
133 UAH
Book Chinese traditions and customs
171 UAH
154 UAH
Book Era of Mercury. Jewries are in...
288 UAH
260 UAH
04/18/2023
Незамінний посібник для майбутніх продюсерів!
Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі продюсування в креативних індустріях. Автори зібрали величезний обсяг інформації, що охоплює як теоретичні аспекти, так і практичні поради від досвідчених фахівців. Я дізнався багато нового про видовищні "атракціони" та "трансмедіа", а також про те, як цифрова епоха змінює поведінку аудиторії. Книга написана зрозумілою мовою, що робить її доступною навіть для тих, хто тільки починає свій шлях у цій професії. Хоча переклад тексту місцями може бути не зовсім ідеальним, це не зменшує цінності змісту. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розібратися у світі медіавиробництва і продюсування!