Book How it's done: producing in the creative industries

FU220809
Ukrainian
In stock
1  
95 UAH
86 UAH - 10%

The profession of producer is becoming more widespread, but there is little applied literature on media production and producing. This book contains lectures by practitioners, theoretical articles, and materials from courses taught in the master’s program at the Faculty of Communications, Media and Design of the National Research University Higher School of Economics. You will learn what spectacular “attractions” and “transmedia” are, how audience behavior is changing in the digital era and why television is not just a business.



The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Collective of authors
Number of pages
240
Language
Ukrainian
Cover
Soft

Reviews

Grade 


04/18/2023

Незамінний посібник для майбутніх продюсерів!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі продюсування в креативних індустріях. Автори зібрали величезний обсяг інформації, що охоплює як теоретичні аспекти, так і практичні поради від досвідчених фахівців. Я дізнався багато нового про видовищні "атракціони" та "трансмедіа", а також про те, як цифрова епоха змінює поведінку аудиторії. Книга написана зрозумілою мовою, що робить її доступною навіть для тих, хто тільки починає свій шлях у цій професії. Хоча переклад тексту місцями може бути не зовсім ідеальним, це не зменшує цінності змісту. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розібратися у світі медіавиробництва і продюсування!

Write your review

Book How it's done: producing in the creative industries

The profession of producer is becoming more widespread, but there is little applied literature on media production and producing. This book contains lectures...

Write your review

More books by this author

More books on this topic