book type

Book Machine Methods

FE099013
English
M. Adithan
In stock
1  
117 UAH
106 UAH - 10%

This book, using an easy-to-follow, question and answer format provides readers with a brief introduction to the methods used in machine design. With over 1000 questions and answers on a variety of topics, it is an ideal resource for exam prep and for reviewing all of the key concepts in machine methods. Selected topics include: engineering drawing, soldering, welding, cutting tools, grinding, numerically controlled methods, turning and lathe work, measuring instruments, applied mechanics, automobile engines, refrigeration, and more.

Name of the Author
M. Adithan
Language
English

Reviews

Grade 


05/22/2023

Незамінний ресурс для студентів та практиків у машинобудуванні!

Ця книга є справжнім скарбом для всіх, хто прагне глибше зрозуміти машинні методи. Формат запитань і відповідей робить матеріал легким для сприйняття, а також дозволяє швидко знайти потрібну інформацію. Я особливо ціную широкий спектр тем, які охоплюються в книзі, від інженерного креслення до автомобільних двигунів. Це не лише чудовий підручник для підготовки до іспитів, але й корисний довідник для практикуючих інженерів, які хочуть освіжити свої знання. Книга допомагає структурувати інформацію та зосередитися на ключових концепціях, що робить її ідеальним супутником у навчанні. Рекомендую всім, хто цікавиться машинобудуванням або хоче покращити свої навички в цій галузі!

Write your review

Book Machine Methods

This book, using an easy-to-follow, question and answer format provides readers with a brief introduction to the methods used in machine design. With over...

Write your review

More books on this topic