
Book Machine Methods
This book, using an easy-to-follow, question and answer format provides readers with a brief introduction to the methods used in machine design. With over 1000 questions and answers on a variety of topics, it is an ideal resource for exam prep and for reviewing all of the key concepts in machine methods. Selected topics include: engineering drawing, soldering, welding, cutting tools, grinding, numerically controlled methods, turning and lathe work, measuring instruments, applied mechanics, automobile engines, refrigeration, and more.
- Name of the Author
- M. Adithan
- Language
- English
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Notes on the fields of the "Name...
59 UAH
54 UAH
Book watercolor sketching
124 UAH
112 UAH
Book Mediterranean and Mediterranean...
112 UAH
101 UAH
Book Strategy of indirect actions
131 UAH
118 UAH
Book On other side of good and evil
88 UAH
80 UAH
Book Because it is a modern art!
122 UAH
110 UAH
Book Sapiens. Short history of humanity
118 UAH
107 UAH
Book Metaphysics
11 UAH
10 UAH
Book Human, too human. Book for free...
34 UAH
31 UAH
05/22/2023
Незамінний ресурс для студентів та практиків у машинобудуванні!
Ця книга є справжнім скарбом для всіх, хто прагне глибше зрозуміти машинні методи. Формат запитань і відповідей робить матеріал легким для сприйняття, а також дозволяє швидко знайти потрібну інформацію. Я особливо ціную широкий спектр тем, які охоплюються в книзі, від інженерного креслення до автомобільних двигунів. Це не лише чудовий підручник для підготовки до іспитів, але й корисний довідник для практикуючих інженерів, які хочуть освіжити свої знання. Книга допомагає структурувати інформацію та зосередитися на ключових концепціях, що робить її ідеальним супутником у навчанні. Рекомендую всім, хто цікавиться машинобудуванням або хоче покращити свої навички в цій галузі!