Книга Роль SMM в просуванні бізнесу
SMM для бізнесу полягає в просуванні продукту в соціальних мережах, в аналізі існуючого ринку, формуванні правильних і чітких цілей просування, розробки дієвої техніки, планування наявного бюджету, а також контролі за просуванням продукту, послуги або бренду. В цілому, це є комплексною роботою, яка включає, також, вивчення наявних конкурентів, постановку термінів і результатів поставлених робіт і взаємодії з потенційною цільовою аудиторією, а також створення контент-стратегии і графіка публікацій.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Бардин Сергій Олександрович
- Кількість сторінок
- 386
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2021
Ще книги цієї тематики
Книга Великі продажі на вебинарах і...
123 грн
111 грн
Книга Домен і Хостинг
73 грн
66 грн
Книга Криптовалюта. Повний спектр...
81 грн
73 грн
Книга Наша ціль – вода
114 грн
103 грн
Книга Telegram від А до Я. Історія,...
59 грн
54 грн
Книга Тик-струм для бізнесу
122 грн
110 грн
Книга Трафік-бізнес
124 грн
112 грн
Книга Таргетинг для початківців:...
59 грн
54 грн
Книга Професійний таргетолог. Основи...
59 грн
54 грн
Книга Власний інтернет-магазин в...
73 грн
66 грн