Книга Роль SMM в просуванні бізнесу

LU974078
Українська
В наявності
0  
73 грн
66 грн - 10%
SMM для бізнесу полягає в просуванні продукту в соціальних мережах, в аналізі існуючого ринку, формуванні правильних і чітких цілей просування, розробки дієвої техніки, планування наявного бюджету, а також контролі за просуванням продукту, послуги або бренду. В цілому, це є комплексною роботою, яка включає, також, вивчення наявних конкурентів, постановку термінів і результатів поставлених робіт і взаємодії з потенційною цільовою аудиторією, а також створення контент-стратегии і графіка публікацій.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Бардин Сергій Олександрович
Кількість сторінок
386
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Вік
12
Дата виходу
2021

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Роль SMM в просуванні бізнесу

SMM для бізнесу полягає в просуванні продукту в соціальних мережах, в аналізі існуючого ринку, формуванні правильних і точних цілей просування, розробка...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики