Книга Головна маркетингова книга
Книга Олексія Філановського - не підручник з маркетингу і не посібник для вузьких фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. А слово "Головна" у її назві вказує передусім на ті, що вона містить відповіді на найфундаментальніші питання, пов' язані з маркетингом, - живимо, мінливим і рухомим, наче ртуть. Важливо - мова тут іде про наші українські реалії, наші ринки, наших споживачів і наші культурні парадигми.Книга буде цікавою й корисною підприємцям і державним службовцям, маркетологам і рекламістам, студентам і управлінцям, тим, хто збирається змінити професію, і тим, хто має намір змінити усе навколо - починаючи з власної компанії.Саме таке завдання поставивши перед собою автор - й успішно його реалізував.
- ФІО Автора
- Филановский Олексій
- Кількість сторінок
- 206
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 16
- Серія
- Нон- фікшн
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Незамінна книга для кожного, хто цікавиться маркетингом!
"Головна маркетингова книга" від Олексія Філановського - це справжній скарб для всіх, хто хоче розуміти сутність маркетингу в українських реаліях. Автор не лише розкриває найфундаментальніші питання, пов'язані з маркетингом, але й допомагає читачам зрозуміти, як застосовувати ці знання на практиці. Книга буде корисною не лише фахівцям у галузі маркетингу, але й підприємцям, студентам, управлінцям та усім, хто прагне змінити своє життя та бізнес на краще. Рекомендую цю книгу як надійний джерело знань та інспірації для всіх, хто цікавиться розвитком у сфері маркетингу!
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2022-09-30
Не вражає
Хоча книга "Головна маркетингова книга" від Олексія Філановського має свої позитивні сторони, вона, на жаль, не вражає своєю оригінальністю та глибиною аналізу. Деякі розділи можуть здатися занадто загальними або поверхневими, не розкриваючи тему належним чином. Крім того, автор може бути більш конкретним у прикладах та рекомендаціях для практичного застосування знань. Хоча книга може бути корисною для початківців у маркетингу, вона може розчарувати більш досвідчених фахівців. Загалом, це добра основа для вивчення маркетингу, але є простір для поліпшень.