
Книга Про новий. Досвід економіки культури
Виходячи з гранично широкого розуміння економіки як обміну цінностями, Борис Гройс у своїй революційній книзі "Про новий" пропонує розуміти інновацію як акт негативного дотримання традиції, тобто як діалектичний акт переривання/ утримання тієї або іншої історичної форми виробництва і обміну. Негативне дотримання традиції, або створення нових творів усупереч традиційним зразкам, переводить банальне і буденне з плану повсякденності в культурний контекст і міняє тим самим диспозицію старого і нового. Ідеальним прикладом подібної метаморфози виступає у Гройса реди-мейд Марселя Дюшана, що стає в його книзі зразком діалектики нового і старого, буденного (банального) і культурного (цінного). Справжнє видання є першим повним виданням книги. Переклад звірений автором з німецьким оригіналом і включає спеціально написане їм передмова до російського видання.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Гройс Борис
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2015
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Замітки на полях "Імені троянди"
59 грн
54 грн
Книга Акварельний скетчинг
124 грн
112 грн
Книга Середземне море і...
112 грн
101 грн
Книга Стратегія непрямих дій
131 грн
118 грн
Книга По той бік добра і зла
88 грн
80 грн
Книга Тому що це - сучасне мистецтво!
122 грн
110 грн
Книга Sapiens. Коротка історія людства
118 грн
107 грн
Книга Метафізика
11 грн
10 грн
Книга Людське, занадто людське. Книга...
34 грн
31 грн
2024-11-14
Вражаюча книга про економіку культури!
Борис Гройс у своїй книзі "Про новий" пропонує читачеві унікальний погляд на інновації та традиції в контексті економіки культури. Його концепція негативного дотримання традиції відкриває нові горизонти для розуміння того, як старі форми виробництва та обміну можуть трансформуватися в нові культурні цінності. Я вважаю, що приклад реди-мейду Марселя Дюшана, який Гройс використовує для ілюстрації своїх ідей, є надзвичайно вдалим і показує, як звичайні об'єкти можуть набути нового сенсу в культурному контексті. Книга написана зрозумілою мовою, і хоча переклад може містити деякі недоліки, загальна ідея та глибина думки автора вражають. Це видання стане справжнім відкриттям для всіх, хто цікавиться культурою, мистецтвом та економікою. Рекомендую всім, хто прагне розширити свої горизонти і зрозуміти складні взаємозв'язки між традицією та інновацією!