
Книга Доставляючи щастя. Від нуля до мільярда: історія створення видатної компанії з перших рук
У цій книзі зібрані відразу декілька історій, одна зажигательнее інший. Автобіографія одного з найяскравіших молодих бізнесменів останнього часу, що почав свій перший бізнес в дев'ять років. Історія розвитку його компанії Zappos, за десять років з нуля що розігналася до мільярдного обороту. А головне - розповідь про те, як Тоні і його соратникам вдалося побудувати бізнес, що радує своїм існуванням не лише власників, але і усіх причетних до компанії - від співробітників і клієнтів до постачальників і партнерів. Про усі плани і проби, помилки і курйози, принципи і заповіді Zappos - з перших рук і від першої особи.Книга доставить щастя усім, кому цікаві історії успіху сучасних компаній і принципи створення міцного бізнесу. Особливо тим, хто сам володіє або керує компанією.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Ший Тоні
- Мова
- Українська
- Вік
- 16
- Дата виходу
- 2010
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2024-09-01
Надихаюча історія успіху
Книга "Доставляючи щастя" - це справжнє джерело натхнення для всіх, хто мріє про власний бізнес або прагне досягти успіху в житті. Тоні Шей ділиться своїм шляхом від маленького хлопчика, який почав свій перший бізнес у дев'ять років, до засновника компанії Zappos, яка стала символом успіху в електронній комерції. Його історія наповнена не лише бізнес-уроками, але й цінностями, які допомогли створити унікальну корпоративну культуру, що ставить щастя клієнтів і співробітників на перше місце. Книга читається на одному диханні, адже кожен розділ сповнений захоплюючих моментів, помилок і перемог. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, це не заважає насолоджуватися змістом. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче дізнатися, як побудувати успішний бізнес і зробити світ трохи кращим!